י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"חוששים לגורלו"

מנסים לאתר קצה חוט: להיכן נעלם תלמיד הישיבה?

שלושה ימים חלפו מאז שמרדכי שנק בן ה-26 נעדר מביתו בבני ברק | גורם המעורה בחיפושים: "העובדה שלא לקח עמו טלפון נייד, מקשה מאד על הפעולות לאיתורו" | בן משפחתו: "מתחננים למשטרה ולשאר הארגונים - עשו מאמצים להשיב אותו הביתה בריא ושלם"

מנסים לאתר קצה חוט: להיכן נעלם תלמיד הישיבה?
מרדכי שנק צילום: באדיבות המצלם

החיפושים אחר מרדכי שנק, תלמיד הישיבה בן ה-26 מבני ברק שנעדר כמעט ארבעה ימים, נמשכים גם הערב (חמישי) בכמה מוקדים ברחבי הארץ. בני משפחתו מביעים דאגה רבה לשלומו. חבריו, שחלקם משתתפים בחיפושים אחריו, מנסים לאתר קצה חוט.

"אנחנו מתפוצצים מדאגה", אומר בן משפחתו בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "אין לנו מושג להיכן הוא נעלם וככל שחולף הזמן כך אנחנו חוששים יותר לגורלו. מתחננים למשטרה ולשאר הארגונים - תעשו מאמצים להשיב אותו הביתה בריא ושלם. זה פיקוח נפש אמיתי".


"עשו מאמצים להשיב אותו הביתה בריא ושלם". מרדכי שנק

ל'בחדרי חרדים' נודע כי שנק יצא מביתו שבבני ברק בשעות הערב של יום שני, מבלי להודיע לבני משפחתו להיכן פניו מועדות. הוא השאיר את כל חפציו בבית, כולל את הטלפון הנייד, מה שמגביר עוד יותר את תחושת הדאגה בקרב בני משפחתו.

גורם המעורה בחיפושים אמר ל'בחדרי חרדים כי העובדה שעל שנק אין טלפון נייד שאיתו ניתן לאכן את מיקומו, מקשה מאוד על החיפושים. "במצב כזה", הוא מסביר, "אין את היכולת לרכז את החיפושים באזור מסוים, ומה שנותר לעשות זה להתפרס באזורים שבהם הוא נוהג להסתובב.

חשש לשלומו: תלמיד הישיבה נעדר כשלושה ימים

כזכור, המשטרה פנתה היום לציבור בבקשת סיוע בחיפושים אחר שנק, תלמיד אחת הישיבות המוכרות בירושלים, שנעדר מאז יום שני. שנק, בן 26, מתגורר ברחוב רבי נחמן מברסלב בבני ברק. לפי יכ"ל (יחידת הכלבנים), מדובר ב"נעדר בסיכון" וקיים חשש לשלומו.

מרדכי שנק איתור נעדר חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד