י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהרדיו לטלוויזיה

ירים את הרייטינג? המנכ"ל החדש של חדשות 13

אור צלקובניק, מנכ"ל רדיו 103FM שנבחר פה אחד למפקד גל"צ ומינויו לא יצא לפועל, ימונה למנכ"ל 'חדשות 13' במקומו של אבירם אלעד. צלקובניק בן ה-40 נחשב לחברם של אנשי התקשורת הימנים ינון מגל ואראל סגל מועסקים ברדיו 103

ירים את הרייטינג? המנכ"ל החדש של חדשות 13
אולפן ערוץ 13 צילום: מתוך פייסבוק

דירקטוריון רשת 13 הודיע היום (חמישי) על מינויו של אור צלקובניק למנכ"ל 'חדשות 13', במקומו של אבירם אלעד שהודיע על עזיבתו רק בשבוע שעבר.

צלקובניק בן ה-40 שימש כמנכ"ל רדיו 103FM בשמונה השנים האחרונות, במהלכן הוביל תהליך אסטרטגי לשינוי פני התחנה וייסד לוח שידורים שמשפיע על סדר היום. תחת כהונתו הפכה תחנת הרדיו האזורית לשחקנית משמעותית בתקשורת הישראלית, כשהיא עומדת בשורה אחת עם תחנות האקטואליה הארציות ושוברת את שיא כל הזמנים בהאזנה. בנוסף ייצר מודלים חדשניים של הפצה דיגיטלית של תוכן - מהלכים אשר הפכו את 103 לפורצת דרך בתחומה ולתחנה הדומיננטית ביותר בצפיות ובכניסות לשידורים בדיגיטל וברשתות החברתיות.

לאחרונה נבחר צלקובניק על ידי וועדת איתור מקצועית פה אחד לתפקיד מפקד גלי צה"ל. בתפקידיו הקודמים שימש גם כסמנכ"ל הפיתוח של eco99FM וכעורך הראשי של גלגלצ ועורך בכיר בגלי צה"ל. הוא יחליף בקרוב את מנכ"ל חברת החדשות היוצא אבירם אלעד, שביקש לסיים את תפקידו.

צלקובניק בעל תואר ראשון בממשל וחברה עם התמחות בתקשורת פוליטית, וכן תואר שני בלימודי ביטחון, אסטרטגיה וסייבר מאוניברסיטת ת"א.

צלקובניק (מתוך הפייסבוק שלו)

נדב טופולסקי, יו"ר רשת 13, ציין כי "אני סומך על אור שיעשה צעדים משמעותיים על מנת להביא את חדשות 13 למקום אליו היא ראויה. השוק המשתנה מחייב אותנו לראייה רחבה ולצעדים נחושים. אני רואה בו האדם הנכון להוביל את השינוי בעת הזו, ואני מאמין שיחד עם הצוות המצוין של חדשות 13, בעבודה אינטנסיבית וממוקדת, יוביל את החברה לכיוונים חדשים ולהישגים אליהם אנו מכוונים. אנחנו חברי הדירקטוריון ובעלי המניות מאמינים בו מאוד".

יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13, מסר: "אור מביא ניסיון ניהולי עשיר בתחום התקשורת, במגזר הפרטי והציבורי. הוא בעל הבנה עמוקה של סדר היום בישראל, הוביל מערכות אקטואליה באופן ראוי להערכה, ואנחנו שמחים מאוד לקבל אותו אל שורותינו. אין לי ספק שיכולות המנהיגות, היצירתיות והנחישות שלו, לצד ההבנה העמוקה בפלטפורמות הדיגיטל והסטרימינג יסייעו בהבאת חדשות 13 לצמיחה ולהצלחה. חדשות 13 היא נכס משמעותי של רשת, ולכן, גם תחת ניהולו של אור תמשיך החברה לקבל עצמאות עיתונאית מוחלטת וגב חזק של הערוץ כדי לבצע את השליחות הציבורית החשובה שלה. אני מודה לאבירם אלעד על שנתיים של עבודה פורייה משותפת ומסירות עצומה לחברת החדשות ולעובדיה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו''.

אור צלקובניק, מנכ"ל 'חדשות 13' הנכנס, אמר עם כניסתו: "דלת גדולה נפתחת. אני נרגש מהזכות שניתנה לי להצטרף לחברת החדשות המובחרת של רשת 13, ולהוביל צוות אמיץ ומוכשר להישגים גדולים בעולם התקשורת הנוכחי, המשנה צורתו מדי יום. האתגרים מרובים, אך רבות יותר ההזדמנויות שבפתח, ואנחנו נמנף אותן ליצירת עיתונות טובה, מאוזנת ומגוונת ולתוכן חדשותי חוצה פלטפורמות. אני מודה לדירקטוריון וליו״ר רשת 13 על האמון".
"אני מסיים היום תקופה בלתי נשכחת בת שמונה שנים ב-FM103, בה צמחנו מתחנת רדיו אזורית לתחנה מובילה ברמה הארצית. היה לי הכבוד לעבוד עם צוות נפלא של חברים ושותפים ומורים לחיים. תודה מיוחדת לאלי עזור ולבעלי הקבוצה על מתן האמון ושיתוף הפעולה המיוחד לאורך השנים", הוסיף.

כתב הברנז'ה של ynet, רן בוקר מציין כי צלקובניק כמנכ"ל 103 נחשב מאוד מקורב ללפחות שניים מהמגישים הימניים בתחנה: ינון מגל ואראל סג"ל. וכי לא מן הנמנע שנראה ניסיונות להביא אותם יחד עם אנשי 103 נוספים ל'חדשות 13'.

ערוץ 13 חדשות 13 מנכ''ל אור צלקובניק רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד