כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
המשטרה ושב"כ חוקרים

חציית קו אדום: מכתב איומים לראש הממשלה הונח על קבר אחיו יוני

מכתב איומים הונח על קברו של יוני נתניהו, אחיו של ראש הממשלה שנפל בפעולה הרואית לחילוץ בני ערובה באנטבה. אזרחים שהגיעו לקבר גילו את המכתב. במשטרה ציינו כי גורמי החקירה מבצעים כעת פעולות מגוונות על מנת להתחקות אחר מניח המכתב, ומיצוי חקירת המעשה

חציית קו אדום: מכתב איומים לראש הממשלה הונח על קבר אחיו יוני
קברו של יוני נתניהו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מכתב איומים שהיה מיועד לראש הממשלה בנימין נתניהו, אותר היום (שישי) על קברו של אחיו יוני ז"ל, שנהרג ב"מבצע אנטבה".

"מה קורה יוני הגיבור? איל הולך שם למעלה?", נכתב במכתב שהונח על קברו של יוני נתניהו. נתבקשתי להודיע לאחיך שיש לו קצת זכויות, אבל הן נגמרו. ומכאן, הר הרצל, המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה. עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד שבו אחיך חושב שהוא יגיע לגיל 74. שיהיה ברור, זה איום מדרגה ראשונה".

"לא מתכוונים לעבור לסדר היום על איום מכוון על ראש ממשלה שהונח על קברו של גיבור ישראל", אמר גורם בכיר בשב"כ על המקרה. אנחנו נטפל באירוע החמור בכל הכלים העומדים לרשותנו".

אזרחים שהגיעו לפקוד את קברו של יוני נתניהו, נדהמו לגלות את מכתב האיומים מונח על המצבה. המשטרה ושב"כ פתחו בחקירה במטרה להתחקות אחר מניח המכתב, אך עד כה לא נעצרו חשודים.

בהודעת המשטרה נאמר כי "משטרת ישראל פתחה בחקירה משותפת עם שירות הביטחון הכללי, בעקבות מכתב איומים, עפ"י החשד, שאותר היום מונח על קברו של יוני נתניהו ז"ל במתחם הר הרצל בירושלים".

במשטרה ציינו כי גורמי החקירה מבצעים בעקבות כך פעולות מגוונות על מנת להתחקות אחר מניח המכתב, ומיצוי חקירת המעשה.

יוני נתניהו איום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד