כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מתקשרים לבקש תחמושת

ליוסיף פריגוז'ין נמאס והוא רוצה לשנות את שם משפחתו

לאחר המרד הצבאי של כוח וגנר שכשל ביום שבת האחרון, המפיק המוזיקלי יוסיף פריגוז'ין מתכנן לשנות את שם משפחתו. יוסף מתמודד עם בקשות כמו לקבל תחמושת, לאחר שאנשים בטוחים שהם פנו למנהיג כוח וגנר שנמצא עכשיו בבלארוס

ליוסיף פריגוז'ין נמאס והוא רוצה לשנות את שם משפחתו
כוחות וגנר בעיר רוסטוב צילום: צילום מסך

המפיק המוזיקלי הרוסי, יוסיף פריגוז'ין אמר לתקשורת הרוסית כי לאור אירועי המרד של כוח וגנר, אנשים טועים לחשוב שמדובר בו. מאחר ושם משפחתו זהה לראש וגנר, הוא שוקל לשנות לשם משפחת אשתו, ולריה פרפילובה. או שם משפחה כפול, מכיוון שהוא אוהב את השם שלו. "אפשר פרפילובה-פריגוז'ין"

"צא מרוסטוב". "תפסיק לרדוף אחרי שויגו". "לא ציפינו ממך ככה יוסף". "יוסיף, לך עד הסוף". אלו חלק מהתגובות שמקבל יוסיף פריגוז'ין ברשתות החברתיות של המפיק. יש גם תגובות קומיות בסגנון "יוסף, שלח תחמושת, בהצלחה לך".

"יש לי 9,000 מספרים באנשי הקשר שלי. אתם יכולים לדמיין כמה תגובות קיבלתי? מה אני יכול להגיד? לדברי המפיק, הוא מתייחס לכך בהומור ובהבנה, אבל עדיין לא יודע איך ימשיך ככה.

"למזלי, לא קיבלתי שום איומים, רק בדיחות. תן להם להטריל אותי, טוב יותר אם המדינה תהיה רגועה יותר מזה, יש לנו תכונה לאומית כזו, שחוש הומור נדלק ברגע קשה. אני גם אדם מתעשיית הבידור ואני מבין היטב בדיחות כאלה מקלים על המצב הרגשי הכללי, מנטרלים איכשהו את החדשות".

הוא התייחס למרד עצמו ושוקל להחליף שם משפחה: "קראתי את החדשות, אי אפשר היה להאמין למה שקורה, הרגשתי כאילו אני באיזה סרט אימה. זה היה מפחיד לעתיד שלנו, לעתיד של ילדינו. לא רק עבור עצמי, אלא גם עבור משפחות אחרות. ואתם יודעים מה אני חושב? זה, כמובן, לא הדבר הכי חשוב עכשיו, ואכן, אני אוהב את שם המשפחה שלי, אני לא רוצה להיפרד ממנו, אבל אין לי ברירה".

המפיק עצמו היה מעורב בשערורייה ברוסיה בחודש מרץ האחרון, כזכור כפי שדיווחנו, המפיק המיליארדר יוסיף פריגוז'ין השווה את פוטין לגמד, באומרו: "גם הוא (פוטין) והשני (דמיטרי מדבדב, נשיא לשעבר, כיום סגן ראש מועצת הביטחון הרוסית) מלאים בחוסר ביטחון. "הם ליליפוטים, קטנטנים, מלאים בחוסר ביטחון. כולם שונאים, שונאים אותם. והשאלה היא, מתי תסתיים המלחמה הזו? ובמה לעזאזל היא תסתיים? ואיך לעזאזל נפתור את הכול אחרי שהיא תסתיים?".

הקול שנשמע זהה לפריגוז'ין אומר בשיחה שהאליטה "מאשימה את שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו בכל דבר". הקול ממשיך: "לא נשאר אחד טוב, פוטין נהג לומר שהצבא הוא הדבר המרכזי, והתברר שגם אין צבא, פוטין האמין שיש לו מכונת לחימה מוכשרת, אבל המעגל שלו הטעה אותו, הם רימו אותו, הם הוליכו אותו שולל", אמר. לאחר מכן הוא טען שההקלטה מזויפת.

מלחמת אוקראינה רוסיה כח וגנר תחמושת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד