כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תכנן טבח ביהודים

שבע שנות מאסר על בניית תת-מקלע והכחשת שואה

נאצי בבריטניה שפרסם פוסט בקבוצת "להרוג את כל היהודים" קיבל שבע שנות מאסר על בניית תת-מקלע. הוא התייחס לשואה כפיברוק, ופרסם בקבוצה המקוונת: "אני מקווה שהשואה תהיה אמיתית בפעם הבאה"

שבע שנות מאסר על בניית תת-מקלע והכחשת שואה
משטרת בריטניה צילום: Pixabay

אדם שתמך באידיאולוגיה של הימין הקיצוני קיבל עונש חמור לאחר שבנה תת-מקלע. בן סטיילס, בן 25 מלמינגטון ספא בבריטניה, נמצא לא אשם בתכנון טרור אך הורשע בהחזקת חומר שיכול לשמש למטרות טרור והורשע גם בהחזקת נשק. סטיילס נידון לשבע שנות מאסר.

בית המשפט בברמינגהם הודיע כי סטיילס פרסם פוסט בקבוצה מקוונת בשם "להרוג את כל היהודים", והחל לבנות תת-מקלע לשימוש נגד יהודים. על פי הדיווחים, הוא התייחס לשואה כפיברוק, ופרסם בקבוצה המקוונת: "אני מקווה שהשואה תהיה אמיתית בפעם הבאה".

התובעים אמרו כי סטיילס אמר לחברו שהוא "רק מתחזק ככל האפשר לקראת המלחמה" ושלח צילומי מסך של הטלפון שלו עם צלבי קרס ברקע.

בהתייחס לתמונת הרקע של הטלפון שלו, סטיילס אמר לחברו: "להתעורר ולראות את מסך הנעילה הזה כדי להתחיל את היום שלי זה הרבה יותר חשוב מאיזה קשקשן של איש משרד הבריאות שצועק לי על ההיסטוריה של בית הספר היסודי".

התובע מתיו ברוק אמר לבית המשפט כי בחניון של סטיילס נמצאו מדריך כושר נאצי וספר שכותרתו "משפחת ה-SS השנתית - חגיגות משפחת ה-SS", יחד עם החלק התחתון והחלק העליון של תת-מקלע. קניית כדורים ריקים עם מדריך שהראה לקורא כיצד להמיר כדורים ריקים לתחמושת חיה מתפקדת.

הראיות הוכיחו שהנאשם, בן סטיילס, האמין לחלוטין באידיאולוגיה ימנית קיצונית. "זו האידיאולוגיה המעוותת של הנאצים והעליונות הלבנה" נאמר בכתב באישום.

 

אנטישמיות בבריטניה משטרת בריטניה נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד