ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
סיוט תחבורתי

ארה"ב: שיבושי טיסות מאיימים על נוסעים בסוף השבוע של חופשת הארבעה ביולי

מספר הטסים בחופשת הרביעי ביולי צפוי להיות גבוה לראשונה מזה ארבע שנים, אך שיבושים בטיסות מעלים שאלות לגבי היכולות של חברות התעופה להתמודד עם עומס הנסיעות בקיץ

ארה"ב: שיבושי טיסות מאיימים על נוסעים בסוף השבוע של חופשת הארבעה ביולי
אילוסטרציה צילום: unsplash

מספר האנשים שיטוסו בארצות הברית בחופשת 'ה-4 ביולי', יום העצמאות האמריקאי שיחול השבוע, צפוי לעלות על רמות טרום משבר הקורונה לראשונה מזה ארבע שנים, אך שיבושי טיסות אחרונים מעלים שאלות חדשות לגבי נכונותן ויכולתן של חברות התעופה להתמודד עם עומס הנסיעות.

לקראת קיץ עמוס, חברות התעופה בארה"ב נקטו באמצעים כמו קיצור לוחות זמנים והגברת כוח האדם כדי למנוע שיבושים בטיסות בקנה מידה גדול, אם כי מזג אוויר חורפי באזורים מסוימים מהווה סיכון לעומסים גבוהים במהלך התקופה.

למרות סימנים להאטה בהוצאות הצרכנים בשל העלאות הריבית, כ-51 מיליון אמריקאים ייסעו 50 מייל או יותר מהבית בין שישי, 30 ביוני ועד שלישי, 4 ביולי, לפי קבוצת הנסיעות AAA. מדובר בעלייה של כ-4% מרמות 2019, שנת השיא עד כה שנרשמה לנסיעות ב-4 ביולי.

כ-43,000 טיסות עוכבו ולמעלה מ-7,700 בוטלו בין שבת ה-24 ביוני ליום חמישי ה-29 ביוני, לפי שירות מעקב הטיסות FlightAware.

יונייטד איירליינס גרמה עד כה לעיקר השיבושים, כאשר כ-19% מהטיסות הסדירות שלה בוטלו וכ-47% נדחו. AAA צופה ש-43 מיליון אנשים ייסעו ברכב ליעדיהם, עלייה של 4% מרמות 2019.

השיבושים הותירו את הנוסעים כעוסים, כאשר לקוחות רבים של יונייטד פורקים תסכול ברשתות החברתיות על תורים ארוכים, עיכובים בהזמנה מחדש של טיסות ומטען שלא במקום. הספק התנצל בפני לקוחות בטוויטר על העיכובים בתגובה לתלונות, תוך ציון נפחי שיחות גבוהים. "זה הכל בידיים טובות כשהטייסים שלנו מטיסים מטוסים, צוותי מרכז הקשר עובדים שעות נוספות כדי לטפל בלקוחות שלנו, וצוות שירות הלקוחות של נמל התעופה שלנו עובד ללא לאות כדי לספק מזוודות ולעלות על טיסות", נאמר בהצהרה של יונייטד.

טיסה חופשה שיבוש טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד