כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"עדיף כבר שיפסידו"

מסוכסכים: פעילי המחאה התעמתו אלו עם אלו

בתנועת 'עומדים ביחד' אחת מהתנועות הרבות המוחות נגד הממשלה מידי שבוע מלינים כי פעיליה הותקפו בידי אנשי תנועת 'אחים לנשק' המוכרת יותר. "הם גם ריססו גז פלפל לעבר המפגינים", טען מנהל התנועה והוסיף, "אם ככה נראית הדמוקרטיה שלהם, עדיף כבר שיפסידו"

מסוכסכים: פעילי המחאה התעמתו אלו עם אלו
המחאה נגד הרפורמה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

פעילים משני ארגוני מחאה נגד הממשלה התעמתו זה עם זה. אלון לי-גרין ממנהלי תנועת 'עומדים ביחד' שמאגד תחתיו תנועות נגד הכיבוש והשטחים וכדומה סיפר בחשבון הטוויטר שלו: "פעילי "אחים לנשק" תקפו בקפלן את הגוש נגד הכיבוש ומנעו מאיתנו, פעילי הגוש, תנועת עומדים ביחד, שוברים שתיקה וארגונים נוספים, להניף שלט ענק נגד טרור מתנחלים והפוגרומים בשבוע האחרון".

"אם ככה נראית הדמוקרטיה שלהם, עדיף כבר שיפסידו", הוסיף לי-גרין. "אנחנו נאבקים לדמוקרטיה ושוויון לכולן ולכולם. הם גם ריססו גז פלפל לעבר המפגינים נגד הפוגרומים. אנשים קסומים".

עשרות תגובות לציוץ שיבחו את המעשה ותמכו בו מכיוונים שונים, תומכי המחאה טענו כי עירוב נושא הכיבוש ונושאים אחרים במחאה נגד החקיקה המשפטית מזיקים לה ומציירים אותה כמחאת שמאל בלבד שאינה באה למחות רק נגד הרפורמה. לעומתם תומכי הממשלה והרפורמה נהנו לגלות שישנם סכסוכים בין ארגוני המחאה השונים שכולם שווים בעיניהם לרעה.

ח"כ לשעבר מ'ימינה' אביר קארה הגיב לציוץ וכתב: "אתם מקבלים מימון ממפלגות בגרמניה, מנסים במשך שנה לדחוף בכוח את האג׳נדה הסוציאל-פופוליסטית שלכם ומסרים שרוב הציבור לא מתחבר אליהם, קומוניסטים שמחפשים טרמפ עם אג׳נדות הזויות!".

לי-גרין הגיב לו וכתב: "אביר תחזור לחור שיצאת ממני, הציבור כבר שכח ממך ואין קונים לסחורה שלך".

גם תומך המחאה, העיתונאי בן כספית תקף את אלון לי-גרין ותנועתו: "זו אינה המחאה שלכם. אתם מזיקים לה ולסיכוי שלנו להציל את הדמוקרטיה. תארגנו לעצמכם הפגנות, בלי טרמפים. מה לא מובן כאן?". כך כספית.

גם לו השיב לי-גרין וכתב: "אתה עיתונאי? שופר? פעיל מחאה? בתור מי ומה אתה נותן עצות? ומרוב האג'נדות שאתה מנסה להלביש על המחאה, נראה שאתה בעצמך הטרמפיסט, בן. היינו שם מהשבוע הראשון, ולמען האמת ההפגנה הראשונה אורגנה על ידי תנועת עומדים ביחד. מוזמן לבדוק לפני שאתה בא וקובע מי יכול ומי לא יכול להשתתף במחאה".

וכך הגיב מנהל התנועה לכל אחד ואחד מהמגיבים שתקף את נוכחות תנועתו במחאה.

אחים לנשק קפלן עימותים הרפורמה המשפטית עומדים ביחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד