ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
שופרות ודמעות

יבטלו כל הגזרות: גזירת בית דין בהילולת ה'אור החיים' הקדוש בהר הזיתים

ביטול הגזירות על ידי בית דין מיוחד בראשות עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א ובהשתתפות הגאון האדיר רבי נפתלי נוסבוים שליט"א ורבה של בני ברק הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, על הציון הקדוש של רבינו ה'אור החיים' בהר הזיתים, ביום ההילולא • עם שופרות, דמעות ושמות לתפילה

יבטלו כל הגזרות: גזירת בית דין בהילולת ה'אור החיים' הקדוש בהר הזיתים
שטר ביטול הגזירות צילום: באדיבות המצלם

יום ההילולא של מרן ה'אור החיים' הקדוש', רבי חיים בן עטר זיע"א, ידוע זה מאות שנים כיום מיוחד שבו יכול כל יהודי באשר הוא לפעול ישועות גדולות בתפילה נרגשת על הציון הקדוש.

למסירת שמות הקליקו כאן>>>

מרן או שבעת הימים הבעל שם טוב הקדוש הפליג רבות בשבחו של רבינו ה'אור החיים', מרן המהרי"ל דיסקין היה נוהג לשלוח שליחים להתפלל על קברו אפילו בשבת קודש, במקרה שהיה חולה בסכנת חיים, והסביר כי למרות שבעיקרון אסור להיכנס לבית קברות בשבת, מאחר ומדובר בפיקוח נפש, ומאחר והתפילה על קברו של ה'אור החיים' הקדוש מצילה חיי אדם, מותר לעשות זאת בשבת.

כך גם כשהצורר הנאצי כבר החל לכבוש חלקים ממצרים ואיים לכבוש את ארץ ישראל ולהשמיד את כל היהודים שהתגוררו בה, בחרו צדיקי הדור, בראשית הרבי הקדוש מהוסיאטין זצ"ל, להתפלל דווקא על קברו של ה'אור החיים' הקדוש, ובשובם אמר הרבי מהוסיאטין בביטחון מלא שהנאצים לא יוכלו להציג את כפות רגליהם הטמאות על אדמת הקודש של ארץ ישראל, והוסיף שהוא ראה את שם 'הויה' מאיר על מצבת ציונו של האור החיים הקדוש, לאות שהתפילות התקבלו.

עוד רבים מגדולי עולם לאורך הדורות ראו ברבינו ה'אור החיים' הקדוש כדמות פלאית והתפילה על ציונו הקדוש נתפסה כמקום לפעול ישועות גדולות מאוד.

ואכן, כל נשברי הלב ממתינים ליום זה כדי לפעול ישועות גדולות.

השנה מתקיימת יוזמה מעניינת מאוד: שילוב של התפילות על הציון הקדוש, יחד עם גזירת בית דין ותקיעת שופרות לעורר רחמים שמים.

למסירת שמות הקליקו כאן

את בית הדין יקיימו מרן עמוד הישועות הגר"ש גלאי שליט"א, שיעמוד בראש, ואתו עמו הרבנים הגאונים מרן הגאון האדיר רבי נפתלי נוסבוים שליט"א ומרן רבי של בני ברק הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א.

יחד עם יתפללו מלב מלא דמעות, לקול תרועת השופרות ולאחר אמירת פרקי תהילים ברוב עם וברגש גדול, הם יזכירו שמות לתפילה בפרטות, עוד שם ועוד שם, ויגזרו בגזירת בית דין לבטל את כל הגזירות הרעות מעל כל אחד ואחד מהתורמים ל'קופת העיר'.

לאחר מכן יגדילו הרבנים לעשות, ובאותו מעמד בית דין יחתמו על שטר 'ביטול הגזירות', בחתימת יד קודשם, באופן פרטני לכל אחד ואחד מהתורמים לקרן המיוחדת. כספי הצדקה ישמשו להחזקת משפחות של תלמידי חכמים עניים, להאכלת רעבים, להצלת נפשות, השאת יתומים ויתומות ועוד.

זה הזמן לנצל את ההזדמנות, להצטרף להצלחה, להכניס גם את השם שלכם לרשימה, כדי שרבותינו גדולי צדיקי הדור יתפללו עליכם ברגעים הנשגבים הללו, ויחתמו עבורכם על שטר מיוחד לביטול כל הגזירות הקשות המרחפות עליכם ועל בני ביתכם. בכוח הצדקה, בכוח התורה, ובכוח קדושתו העצומה של מרן ה'אור החיים' הקדוש.

למסירת שמות הקליקו כאן>>>

אור החיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד