כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בישיבת הממשלה

נתניהו: "רואים בדאגה את גילויי וגלי האנטישמיות בצרפת"

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה למהומות בצרפת ואמר: "אנחנו עדים להתקפות נפשעות בימים האחרונים נגד יעדים יהודיים". עוד אמר נתניהו: "אנחנו מגנים בתוקף את ההתקפות הללו, ואנחנו מגבים את ממשלת צרפת במאבקה נגד נגע האנטישמיות"

נתניהו: "רואים בדאגה את גילויי וגלי האנטישמיות בצרפת"
פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למהומות בצרפת ואמר: "ממשלת ישראל רואה בדאגה את גילויי וגלי האנטישמיות ששוטפים את צרפת. אנחנו עדים להתקפות נפשעות בימים האחרונים נגד יעדים יהודיים. אנחנו מגנים בתוקף את ההתקפות הללו, ואנחנו מגבים את ממשלת צרפת במאבקה נגד נגע האנטישמיות".

נתניהו הוסיף: "אני מבקש לשבח את המוסד על סיכול נוסף, של ניסיון הפיגוע נגד מטרות ישראליות בקפריסין. המוסד חשף את המתנקש, את שרשרת מפעליו ואת תוכניותיו".

לדברי ראש הממשלה, "זאת לא רק עדות ליכולות של מדינת ישראל, שהן מרשימות, זאת קודם כל ההוכחה לנחישות שלנו להילחם במבקשי נפשנו בכל מקום שהוא".

לסיום אמר: "מאז הקמת הממשלה אנחנו מחסלים מספר שיא של מחבלים. אמרתי שיש להם אחד משני המקומות - או בקבר או בכלא, רובם בקבר. אנחנו באים חשבון עם כל מחבל ועם כל מי ששלח אותם - בעזה, ביו"ש, בסוריה וגם באיראן, בכל מקום.

אנחנו פועלים לפי הכלל הפשוט, ידעו כל אויבינו - מי שפוגע בנו, מי שמנסה לפגוע בנו - אנחנו נפגע בו ואנחנו גם נסכל את מזימותיו".

בנימין נתניהו צרפת ישיבת הממשלה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד