כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פה אחד

אושרה הצעתו של שר הבינוי והשיכון להקמת היישוב "רמת ארבל"

הממשלה אישרה כעת את הצעת ההחלטה של שר הבינוי והשיכון להקמת היישוב 'רמת ארבל' בגליל. השר גולדקנופף: "אני מברך את רה"מ וחבריי השרים על אישור ההחלטה שתביא להגדלת ההיצע ולהוזלת מחירי הדיור, לצד חיזוק ההתיישבות היהודית בגליל"

אושרה הצעתו של שר הבינוי והשיכון להקמת היישוב "רמת ארבל"
השר גולדקנופף בסיור בגליל צילום: באדיבות המצלם

בישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר (ראשון), אושרה ההחלטה שהביא שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף, בשיתוף פעולה עם השרים, וסרלאוף, סופר וסטרוק, להקמת היישוב ״רמת ארבל״ בגליל התחתון. בשלב ראשון יועברו מיליוני שקלים לתכנון הראשוני של היישוב.

על פי החלטת הממשלה משרד הבינוי והשיכון בשיתוף משרד ההתיישבות באמצעות החטיבה להתיישבות ירכזו את עבודת המטה להקמת היישוב רמת ארבל.

הישוב החדש עתיד להיות יישוב קהילתי, בו צפויות להתגורר כ- 500 משפחות ובין היתר יקדם קליטת עלייה. עם סיום עבודת המטה במשרד הבינוי אותה יבצע המנהל לענייני הכפר, יובא הנושא למועצה הארצית לתכנון ובנייה.

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף אמר לאחר אישור ההחלטה: "אנו פועלים בכל המישורים בכדי להביא להגדלת ההיצע בשוק הדיור על מנת להמשיך את מגמת ירידת המחירים, בין היתר בהקמת יישובים חדשים בארץ ישראל. היישוב 'רמת ארבל' הוא היישוב הרביעי שמשרד הבינוי והשיכון מקדם את הקמתו בממשלה הנוכחית. אני רואה בפיתוח הפריפריה וחיזוק ההתיישבות באזורי הנגב ובגליל, מטרות חשובות, ויש לי מחויבות אישית להתיישבות הוותיקה והחדשה. אני מודה לראש הממשלה ולחבריי השרים על אישור ההחלטה ולמשרדי הממשלה שהיו שותפים לתהליך".

יצחק גולדקנופף ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד