כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נתפס בגיל 58

לא ייאמן: "הסטודנט" שמחזיק ב-15 חברות ומגלגל מיליונים

חקירה של רשות המיסים עלתה על בן 58 מירושלים שמציג עצמו מזה 42 שנה כסטודנט כדי לחמוק מתשלום מיסים. מסתבר שהאיש מגלגל מיליונים באמצעות 15 חברות שבהן הוא מעורב 

לא ייאמן: "הסטודנט" שמחזיק ב-15 חברות ומגלגל מיליונים
מגדלים בפנמה צילום: unsplash

תושב ירושלים, בן 58, בעל אזרחות ישראלי ובלגית, שמתגורר בישראל מזה 42 שנה, מאז 1981 שהציג את עצמו בפני רשות המיסים כסטודנט, התגלה כאיש עסקים שמחזיק או מפעיל 15 חברות בחו"ל.

יחידת יהלום של רשות המיסים, שעיכבה היום (ראשון) לחקירה את "הסטודנט" חושדת שהוא לא דיווח על הכנסות של מיליוני שקלים כדי לחמוק בעורמה ובתחבולה מתשלום מס. הוא חשוד בביצוע עבירות מרמה, השמטת הכנסות והלבנת הון.

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר את החשוד בתנאים מגבילים למרות שבחקירתו אישר החשוד כי הוא מתפרנס מפעילות עסקית בחו"ל בהיקף של כ-400 אלף דולר בשנה. עוד עלה בחקירה כי הוא דירקטור או בעל מניות ב-15 תאגידים זרים הרשומים, בין היתר, בפנמה ובהונג קונג. כך דווח ב'כלכליסט'.

במהלך שנת 2020 הוא קיבל לחשבון בנק בישראל מחברה הרשומה בפנמה סכום של 1.3 מיליון דולר. בין השנים 2020-2021 הוא קיבל לחשבונות שונים בארץ סכום של 418 אלף דולר מחשבון של חברה הרשומה בהונג קונג. הכנסות אלה, בסך של כ-6.5 מיליון שקלים, לא דווחו לרשות המיסים ולא שולם עליהן מס, למרות שמרכז חייו של האיש לכאורה בישראל מזה למעלה מארבעים שנה.

סטודנט העלמת מס העלמת מיסים איש עסקים מיליונים רשות המיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד