א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
פעולה נרחבת בצפון השומרון

צה"ל החל במבצע בג'נין: יעדים הותקפו מהאוויר, כוחות רבים נכנסו לעיר

אחרי שורת תקיפות מהאוויר שגרמו למספר מחבלים הרוגים, כוחות קרקעיים רבים החלו להיכנס לג'נין | כוחות הביטחון תקפו מפקדה המהווה את החמ"ל האחוד של הפלגים במחנה הפליטים | המפקדה שימשה מחסה לפעילים מבוקשים על רקע ביצוע הפיגועים בחודשים האחרונים בגזרה

צה"ל החל במבצע בג'נין: יעדים הותקפו מהאוויר, כוחות רבים נכנסו לעיר
יעד טרור שהותקף בג'נין צילום: רשתות ערביות

צה"ל פתח הלילה (בין ראשון לשני) במבצע נגד ארגוני הטרור בעיר ג'נין שבצפון השומרון. המבצע החל סמוך לשעה 01:00 עם תקיפת מספר יעדי טרור על ידי כלי טיס. הפלסטינים דיווחו על לפחות ארבעה הרוגים ומספר נפגעים בתקיפות.

בהמשך נכנסו לעיר כוחות רבים באופן קרקעי. בתיעודים ברשתות החברתיות נראו עשרות פורעים פלסטינים מציתים צמיגים בניסיון להפריע לכניסת כוחות צה"ל לעיר. לפי הפלסטינים, עשרות כלי רכב צבאיים נמצאים בפאתי העיר. דובר צה"ל מסר כי כוחות הביטחון "פועלים כעת במאמץ נרחב לסיכול טרור ברחבי העיר ובמחנה הפליטים ג'נין".

בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, הותקפה מפקדת חמ"ל אחוד במחנה הפליטים ג'נין. כחלק ממאמץ לסיכול נרחב של הסרת איום הטרור ביהודה ושומרון, כוחות הביטחון תקפו מפקדה המהווה את החמ"ל האחוד של הפלגים במחנה הפליטים בג'נין ופעילי "גדוד ג'נין".

המפקדה שימשה בנוסף כחמ"ל תצפית, כמקום התכנסות של מחבלים חמושים לפני ואחרי פעילות טרור, כאזור התחמשות בנשקים ומטענים וכמרכז הקשר והתקשורת של הפעילים. בנוסף, המפקדה שימשה מחסה לפעילים מבוקשים על רקע ביצוע הפיגועים בחודשים האחרונים בגזרה.

ג'נין מבצע צבאי צה"ל טרור המבצע בג'נין מבצע בית וגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד