כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פונו לבית החולים

בנו וחתנו של האדמו"ר נפצעו בתאונת דרכים

התפללו לרפואת בנו וחתנו של האדמו"ר מסאטמר שנפצעו הלילה בתאונת דרכים סמוך לקאנטרי בעת שחזרו משמחת אירוסי נכד האדמו"ר. הרבי שהגיע למקום התאונה שוחח עם אנשי 'הצלה'. כל הפרטים

בנו וחתנו של האדמו"ר נפצעו בתאונת דרכים
זירת התאונה אתמול בקאנטרי צילום: באדיבות המצלם

בנו וחתנו של האדמו"ר מסאטמר נפצעו בתאונת דרכים חזיתית בלילה שבין ראשון לשני ליד הקאנטרי, בהרי בניו יורק. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בבנו הצעיר של האדמו"ר מהרי"י מסאטמר, הרה"צ רבי חנניה יום טוב ליפא טייטלבוים, והחתן הרה"צ רבי יואל שמעון פרידמן.

השניים עשו דרכם בחזרה משמחת אירוסי נכד האדמו"ר, בן לחתנו הרה"צ רבי יצחק רוזנברג, שהתקיימה במחנה של הישיבה קטנה של סאטמר, למחנה 'דברי יואל' של ישיבת סאטמר.

הם פונו במצב בינוני לבית החולים 'העקטנסנעק' עם דימום בראש שם צפוי בן הרבי לעבור ניתוח ראש.

הרבי מסאטמר עצמו שהיה במחנה 'דברי יואל' הסמוך הגיע למקום במהירות יחד עם כונני ההצלה שטיפלו במקום בפצועים וכן בבתו של הרבי הגב' פרידמן שלא פונתה לבית החולים. הרבי שוחח עם חברי 'הצלה' במקום והודה להם על הטיפול המסור. 

הציבור נקרא להתפלל לרפואת רבי חנניה יום טוב ליפא בן חיה שרה ורבי יואל שמעון בן רויזא מלכה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

בעקבות הניתוח יתקיים הבוקר בשעה 8:30 בבוקר (שעון ניו יורק) מנין תהילים בבית המדרש הגדול במחנה דברי יואל בהשתתפות האדמו"ר, כמו כן בכל בתי החינוך של סאטמר יאמרו תהילים לרפואת הבן והחתן ולהצלחת הניתוח. 

הרבי מסאטמר קאנטרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד