כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לאחר שנתיים לימוד

בכולל "רינה של תורה" בתל ציון: האברכים חגגו סיום בהשתתפות חבר המועצת הגר"ש שטינמן

"רק אם האדם מרגיש טוב עם עצמו ושמתקדם ומתעלה אז הקב"ה נותן לו שפע שיוכל להתעלות יותר". כך אמר הגר"ש שטינמן שליט"א במעמד סיום מסכת בכולל "רינה של תורה" בתל ציון, בו זכו עשרות עמלי תורה לסיים מסכת סוטה לאחר שנתיים של לימוד מעמיק

בכולל "רינה של תורה" בתל ציון: האברכים חגגו סיום בהשתתפות חבר המועצת הגר"ש שטינמן
הגר"ש שטיינמן בסיום צילום: רינה של תורה

אירוע לכבוד התורה ולומדיה נערך השבוע בסניף "רינה של תורה" בתל ציון. הכולל הינו חלק מאחד עשר סניפי "רינה של תורה" ברחבי ארה"ק, המונים כ-500 עמלי תורה כ"י, והוא עומד בראשות מרא דאתרא הגאון רבי אברהם גולדברג שליט"א. על הכולל נמנים עשרות אברכים ת"ח מופלגי תורה והוראה, ההוגים מדי לילה בלימוד בעיון מעמיק, ובהתרגשות ובשמחה של מצוה על כך שזכו לסיים את המסכת לאחר כשנתיים בעומק העיון ומתוך עמידה במבחנים, התקיים מעמד הסיום בראשות נשיא הכוללים "רינה של תורה", ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א.


סיום מרגש • רינה של תורה

הגר"ש הביע התפעלות עצומה מכך שבסדר שלישי ניתן להגיע ללימוד עיון מעמיק כל כך, כפי שניתן לראות בקנייני התורה ועמלה בה התעטרו הלומדים, ואמר בדבריו: "אדם צריך להרגיש טוב עם עצמו ורק אז יוכל להתקדם הלאה, שאם ירגיש רק כמה הוא לא טוב, אז הקב"ה פחות ישפיע עליו, ורק אם האדם מרגיש טוב, ושמתקדם ומתעלה אז הקב"ה נותן לו שפע שיוכל להתעלות יותר. הקב"ה יעזור שנזכה להמשיך להתעלות ולעשות רצון ה' ולמצוא חן בעיניו ולדעת לבקש כמו שצריך ולקבל כמו שראוי".

ראש הכוללים הרה"ג חיים יוסף שטיגל שליט"א ביטא דברים נרגשים במעלת בני החבורה המשקיעים עצמם בעמל התורה, במסירות ובמחויבות עקבית של עליה והתמדה, בהתעלות וברוממות של ממש. בדבריו התייחס לקשיים של אחזקת הכוללים בתקופה האחרונה והמאמצים המרובים שנעשים בהדרכת נשיא הכוללים ראש הישיבה הגר"ש שטינמן שליט"א לשמור ולקיים את כל המפעל הגדול, וציין כי שמחה אמתית שכזו נותנת כוחות להמשיך בכך. המשתתפים ציינו את מעלת הכולל, אשר היה הראשון להיפתח בתל ציון ומונה כיום כשלושים אברכים כ"י, וקבע בו קול תורה אשר ממנו הוסיפו והתרבו הלומדים במקום.

בשירה וריקודים מתוך שמחה של תורה הסתיים האירוע, אשר כלל את כל משפחות הלומדים, והוסיף חיזוק מיוחד לעמלם והתעלותם של רבני הכולל שליט"א.

רינה של תורה הגראי"ל שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד