י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"עד להשלמת המשימה"

נתניהו: "מבצע בית וגן יימשך ככל הנדרש"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפעולת צה"ל בג'נין ואמר: "בשעות אלה כוחותינו פועלים בעוצמה ופועלים בנחישות בג'נין". נתניהו הוסיף: "הם מחסלים ועוצרים מחבלים, הם משמידים מפקדות ומעבדות,. נתניהו הבהיר: "מבצע "בית וגן" יימשך ככל הנדרש, עד להשלמת המשימה"

נתניהו: "מבצע בית וגן יימשך ככל הנדרש"
נתניהו בשגרירות ארה"ב צילום: צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) באירוע יום העצמאות של ארה"ב, במוזיאון ישראל בירושלים לפעולת צה"ל בג'נין ואמר: "בחודשים האחרונים ג'נין הפכה לעיר מקלט לטרור. איננו מוכנים לקבל זאת - ואנחנו שמים לכך סוף".

נתניהו הוסיף: "בשעות אלה כוחותינו פועלים בעוצמה ופועלים בנחישות בג'נין. חיילי חטיבת הקומנדו, מג"ב, כוחות מיוחדים, חיל האוויר ואחרים פועלים כעת בלב מחנה הפליטים בג'נין.

הם מחסלים ועוצרים מחבלים, הם משמידים מפקדות ומעבדות. אין מקומות חסינים לטרור - לא בעזה, לא ביהודה ושומרון - לא בשום מקום. אנו פועלים נגד המחבלים, תוך מאמץ תמידי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים.

אנו יוזמים ומפתיעים, אנו משנים ומחדשים, אנו קובעים משוואה חדשה מול הטרור. כל הזמן. העיקרון שמנחה אותנו הוא פשוט: כל מי שרצח ישראלים, כל מי שזומם לרצוח בנו, מקומו או בכלא או בקבר. כל מי שפוגע בנו, כל מי שמשלח טרור נגדנו - דמו בראשו.

מבצע "בית וגן" יימשך ככל הנדרש, עד להשלמת המשימה. כולנו מחזקים את החיילות והחיילים, את המפקדות והמפקדים, את לוחמינו האמיצים. בשם העם כולו - אני מצדיע לכם".

בנימין נתניהו מבצע בית וגן המבצע בג'נין נאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד