י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זהירות סכנה

אופניים חשמליים שרפו למוות משפחה; עלו באש בזמן הטעינה

הרשויות בבריטניה מזהירים מפני הטענה של אופניים חשמליים, לאחר ששריפה הרגה אם ושני ילדיה, בני ארבע ושמונה. אביהם שניסה לשווא להציל את משפחתו פצוע אנוש ונמצא בסכנת חיים

אופניים חשמליים שרפו למוות משפחה; עלו באש בזמן הטעינה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שריפה הרסנית הרגה אם ושני ילדיה בבריטניה, השריפה נגרמה על ידי אופניים חשמליים שהיו בהטענה, כך מדווחים כלי תקשורת בבריטניה. ג'מה גרמני, בת 31, בנה אוליבר פדן, בן ארבע, ובתה לילי פדן, בת שמונה, מתו לאחר שריפה בדירה הדו-קומתית של המשפחה בקיימברידג' ביום שישי האחרון.

האבא סקוט פדן, בשנות ה-30 לחייו שנמלט מהבניין הבוער מאושפז במצב אנוש בבית החולים מר פדן, סומן כ'גיבור' לאחר ששכנים אמרו שהוא ניסה לחלץ את משפחתו כשהשריפה פרצה בסביבות השעה 01:00.

לאחר חקירה של חוקרי כבאות והצלה של קיימברידג'שייר, הודיעו החוקרים אתמול כי הגיעו למסקנה ש"הסיבה הסבירה ביותר הייתה אופניים חשמליים שנטענו".

מפקד כוחות הכיבוי סטיוארט סמית', אמר לתקשורת: "חוקרים ומומחים, יחד עם צוותי זיהוי פלילי של המשטרה וכיבוי אש, עבדו בסוף השבוע בביצוע חקירה יסודית, אנחנו מאמינים שמדובר באופניים חשמליים שנטענו. אנחנו יודעים שאופניים חשמליים וקטנועים חשמליים הם אמצעי תחבורה פופולריים כרגע ואנחנו קוראים לכל מי שיש לו אחד כזה להיות מודע לסיכונים הפוטנציאליים ולפעול באמצעי זהירות פשוטים כדי להפחית את הסבירות להתחממות יתר של הסוללות".

אופניים חשמליות אופניים חשמליים שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד