כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הישג חסר תקדים"

הסכמים חדשים ותוספות שכר משמעותיות לעובדי ארקיע

ההסכמים הקיבוציים החדשים מסדירים תוספות שכר משמעותיות לעובדות ועובדי הסקטורים: אחזקת מטוסים, דיילים ומגזר קרקע • יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין: "מדובר בהישג חסר תקדים בו הושגו במקביל שלושה הסכמים קיבוציים בחברה אחת"

הסכמים חדשים ותוספות שכר משמעותיות לעובדי ארקיע
מטוסי ארקיע בנתב"ג צילום: משה שי, פלאש 90

ההסתדרות, הנהלת ארקיע וועד העובדים בחברת ארקיע חתמו על שלושה הסכמים קיבוציים חדשים. ההסכמים אשר משפרים באופן ניכר את שכרם של מאות עובדי החברה, יחולו על סקטור אחזקת מטוסים, סקטור דיילים וסקטור קרקע.

במסגרת ההסכם יועלה השכר בלפחות 10% בכל אחד משלושת הסקטורים, כמופרט בהסכמים שנחתמו.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין, בירך על ההסכמים ואמר: "מדובר בהישג חסר תקדים בו הושגו במקביל שלושה הסכמים קיבוציים בחברה אחת, לשלושה סקטורים שונים. היום יותר מתמיד, הישגים אלו חשובים כדי להתמודד עם המשבר הכלכלי אליו נקלעו חברות התעופה וכל זאת בשיתוף פעולה פורה עם הנהלת ארקיע. רגע זה מוכיח את החשיבות של העבודה המאוגדת בשיפור וחיזוק מעמדו של העובד, ואני כולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו".

לדברי יו"ר ומנכ"ל חברת ארקיע, גדי טפר: "אני מברך על הסכמים הקיבוציים שהושגו למען מגזרי הקרקע, האחזקה והדיילים. הסכמים אלו מיטיבים עם העובדים ויסייעו להכוון לכניסתה של החברה לשוק ההון הישראלי".

מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, עוז ברלוביץ סיכם ואמר: "סיימנו מו"מ ארוך ומורכב שהבשיל להסכמים מצויינים להנהלה ולעובדים. זהו נדבך חשוב ונוסף שיאפשר לארקיע לגדול ולהתרחב, להביאה לקדמת הבמה, ולמצב אותה כחברת התיירות והתעופה הגדולה בישראל".

 

תוספת שכר ארקיע הסתדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד