כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ח"כים הגיעו לתמוך

החסימות בנתב"ג: 52 העצורים שוחררו תוך שעות

מראות חסרי תקדים אמש בנתב"ג. אלפים צבאו על הפתחים במחאה נגד הממשלה, תוך שהם משבשים את חייהם של נוסעים שביקשו לטוס או לשוב לבתיהם. 52 נעצרו ו-180 ספגו דוחות בגין הפרעה לתנועה. המוחים נעצרו ושוחררו כעבור כמה שעות

החסימות בנתב"ג: 52 העצורים שוחררו תוך שעות
המחאה בנתב"ג צילום: תומר נויברג, פלאש 90

המשטרה עדכנה הלילה כי עצרה 52 חשודים בהפרות הסדר שהתרחשו אמש (שני) בנתב"ג ורשמה כ-180 דוחות בגין הפרעה לתנועה.

במשטרה מציינים כי מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון הנחה את כלל הכוחות בנתב"ג לאכוף ביתר שאת, כל הפרה של הסדר הציבורי וניסיון פגיעה בהסדרי התנועה, על מנת לשמור על צירי החירום פנויים, לצד מניעת שיבוש לוח הטיסות ולהבטיח את נגישות ציבור הנוסעים אל הטיסות בבטחה.

בנוסף, הנחה את מערך החקירות למצות את ההליך החקירתי עד תום. עם זאת לפי מארגני המחאה כלל המוחים שוחררו לבתיהם.

אלפי מוחים גדשו את נתב"ג החל מהשעה 16:00 ועד לשעה 22:00 לערך, הפרו את הסיכומים המוקדמים מול המשטרה, לא מחו באהל שהוקצה עבורם בטרמינל 1, שיבשו את הדרכים המובילות לנתב"ג וכן הצליחו לפרוץ אל אולם ההמראות והנחיתות וגרמו עוול ועוגמת נפש לנוסעים רבים שביקשו לטוס ולאלה שנחתו וביקשו לשוב לבתיהם.

לפי עדויות עיתונאים שסיקרו מהשטח נראו מראות קשים של אנשים מבוגרים וכן משפחות עם ילדיהם גוררים את מזוודותיהם רגלית מרחק רב כדי לצאת מהשדה.

עם סיום המחאה בנתב"ג עברו מאות מהמפגינים למחות מול תחנת משטרת רמלה, לשם הובאו העצורים, לשם הגיעו גם כמה חברי כנסת מהאופוזיציה לתמוך במוחים ולסייע במאמצי שחרורם של העבריינים פורעי החוק שחסמו את הכניסה והיציאה לישראל בניגוד לחוק.

נתב"ג חסימת כבישים חסימת צירים חסימות כבישים עצורים דוחות תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד