כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
הרגעים הדרמטיים בפיגוע בת"א

האזרח שחיסל את המחבל משחזר: "התפללתי שהכדור יצא, כי אם לא אני מת"

האזרח שחיסל את המחבל בפיגוע בצפון תל אביב שחזר את רגעי האימה | "אני מתפלל שהכדור יצא, כי אם לא אני מת. הוא יכול היה להוריד אנשים עשרה אנשים בקלות", תיאר ביחד עם המפכ"ל | בפיגוע ברח' פנחס רוזן בתל אביב נפצעו לפחות שמונה בני אדם חלקם באורח קשה

האזרח שחיסל את המחבל משחזר: "התפללתי שהכדור יצא, כי אם לא אני מת"
חיסול המחבל צילום: מתוך הסרטון

"אני מנסה להוציא את הכדור הראשון והרגליים רועדות", כך תיאר היום (שלישי) האזרח שחיסל את המחבל שביצע את הפיגוע המשולב בצפון תל אביב, בשיחה עם מפכ"ל המשטרה. "אני מתפלל שהכדור יצא, כי אם לא אני מת. הוא יכול היה להוריד אנשים עשרה אנשים בקלות".

"היה לי טלפון, וכיוון שהשמש סנוורה אותי, עליתי המדרכה כדי לענות שיחה", שחזר האזרח. "איך שאני מתחיל בנסיעה אני שומע בום מאחורי. חשבתי לרגע שזו תאונת דרכים. ואז הוא יצא מהרכב והחל לדקור מישהו, חשבתי שזה ריב בין נהגים. לפתע הוא עוזב אותו ורץ לדקור אדם אחר".

המפכ\"ל בשיחה עם האזרח שחיסל/צילום: דוברות המשטרה

"הוצאתי את האקדח ואז הוא החל לרדוף אחריי", הוא מוסיף לתאר. "יריתי בו שני כדורים ואדם מבוגר ניסה לנטרל אותו. יריתי בו עוד שני כדורים וחיסלתי אותו".

בפיגוע ברחוב פנחס רוזן בתל אביב נפצעו לפחות שמונה בני אדם נפצעו חלקם במצב קשה. המחבל נוטרל בזירה. הנפגעים פונו לבתי החולים איכילוב ובילינסון שלושה מהם באורח קשה, שניים במצב בינוני והשאר במצב קל. 

מתחקיר ראשוני עולה כי המחבל נסע ברכב מדרום לצפון ופגע בהולכי רגל שעמדו בתחנה בכניסה למרכז המסחרי ברחוב פנחס רוזן. לאחר מכן יצא מהרכב ודקר אזרחים עם חפץ חד, עד שחוסל. לשכת ראש הממשלה מסרה כי נתניהו מקבל ממזכירו הצבאי עדכונים שוטפים על הפיגוע בת"א ועוקב אחר ההתרחשות.

הפיגוע בצפון תל אביב ניטרול מחבל ירי דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד