כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"מדובר בתאונה מזעזעת"

בן 20 התהפך עם רכבו שעלה באש ונהרג

צעיר בשנות העשרים לחייו נהרג הלילה בתאונת דרכים מחרידה, כאשר בנוסף לכך שהתהפך עם רכבו, זה עלה באש והוא נשרף למוות. נוסע נוסף שנמצא מחוץ לרכב נפצע באורח בינוני ופונה לביה"ח

בן 20 התהפך עם רכבו שעלה באש ונהרג
התאונה בראשל"צ צילום: דוברות כב"ה

נהג רכב, צעיר כבן 20 נהרג הלילה (רביעי) בתאונה לאחר שרכבו התהפך ועלה באש בשדרות מרילנד בראשון לציון.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 00:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רכב שהתהפך ועלה באש, בשדרות מרילנד בראשל"צ. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של צעיר בשנות ה-20 שנלכד ברכב, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שמיר אסף הרופא, צעיר כבן 20 במצב בינוני עם חבלות.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, רמי מאושר וחובש רפואת חרום במד"א, נתן רוטר, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב הפוך על הצד, שרוף כשצעיר לכוד בתוכו, צעיר נוסף היה מחוץ לרכב בהכרה וסבל מחבלות, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני, לאחר שניתן להתקרב לרכב, נאלצנו לקבוע את מותו של הצעיר שנלכד ברכב."

מתנדבי איחוד הצלה בזירת התאונה. (צילום: דוברות איחוד הצלה)

אביה יהב ואוראל כהן, חובשים באיחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירה מסרו: "מדובר בתאונה עצמית בה רכב התהפך ועלה באש, נהג הרכב נהרג במקום. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה. כמו כן הענקנו סיוע לנפגע נוסף כבן 20 אשר נפצע באורח בינוני".

התהפכות רכב תאונה עצמית תאונה קטלנית ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד