כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מגיב לסערה

גיא לרר בעד התפילין: "הבעיה היא לא בחב"דניקים"

לרר כותב לאחיו "הליברלים": "מה כזה מפריע לכם שעומדים חב"דניקים ומבקשים מאנשים להניח תפילין? אין דברים יותר חשובים?" | עוד כתב "הבעיה היא לא בחב"דניקים, הבעיה היא בכם ובביטחון שיש לכם על החינוך ילדיכם"

גיא לרר בעד התפילין: "הבעיה היא לא בחב"דניקים"
גיא לרר צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

מגיש 'הצינור' ברשת 13, איש התקשורת גיא לרר מצטרף לטרנד בו חילונים מביעים תמיכה בחב"ד בעקבות המתקפות לאחרונה על אנשי החסידות שמזכים יהודים בהנחת תפילין בתל אביב ובריכוזים חילוניים.

לרר תקף את הציבור שכל כך מתנגד להנחת התפילין באמצע הרחוב ואמר: "בחייאת רבאק אחים ליברלים, מה כזה מפריע לכם שעומדים חב"דניקים ומבקשים מאנשים להניח תפילין? אין דברים יותר חשובים? יש דברים יותר חשובים!".

"מזעזע": הקומיקאי זועם על האישה שגירשה את החב"דניק שהניח תפילין

הצעד של הבדרן הישראלי בתגובה לסערת התפילין

עוד הטיח לרר במתנגדים: "אם אתם כל כך חוששים שישפיעו על הילד שלכם, מפעם אחת שהוא הניח תפילין, וזה יהפוך וישנה לו את החיים, הבעיה היא לא בחב"דניקים, הבעיה היא בכם ובביטחון שיש לכם על החינוך שנתתם לילד שלכם".

לפני מספר ימים כתב המגיש: "אחיי החילונים והליברלים, אנשי אמת וחופש: יש כל כך הרבה מאבקים חשובים לנהל, כל כך הרבה איומים במרחב החיים הציבוריים - הניחו לחב"דניקים המנומסים ולדוכנים שלהם לנפשם".

גם כתב התרבות של וואלה דוד ורטהיים מפתיע ומבקש "לרדת מהחב"דניקים": "כמי שיש לו משפחה חב"דניקים (לא מעט בני דודים), בשורה התחתונה מדובר באנשי חסד. לא רואה בהצעה להניח תפילין 'הטרדה במרחב'". ורטהיים מסביר כי תועמלניות בסופר פארם שקופצות ומאתרות לכל אחד עור בעייתי מציקות יותר. זה מסיונרי כמו שלטי פרסומות בתחנת אוטובוס. "פסק הדין: התעקשות חילונית מיותרת".

גיא לרר חב"ד הנחת תפילין הצינור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד