כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צוקרברג V מאסק

תוך שבע שעות: עשרה מיליון מצטרפים חדשים למתחרה של 'טוויטר'

בתוך כשבע שעות הצטרפו עשרה מיליון משתמשים חדשים לאפליקציית הרשת החברתית של חברת האם של פיייסבוק, מטא | האפליקציה זמינה כעת להורדה בלמעלה מ-100 מדינות

תוך שבע שעות: עשרה מיליון מצטרפים חדשים למתחרה של 'טוויטר'
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

עשרה מיליון משתמשים נרשמו לאפליקציית ת'רדס שהושקה לאחרונה, בשבע השעות הראשונות שלה, אומר מארק צוקרברג שהציג את האפליקציה כיריבה "ידידותית" לטוויטר. משתמשים טוענים שהאפליקציה יכולה למשוך משתמשי טוויטר שאינם מרוצים מהשינויים האחרונים בפלטפורמה.

ת'רדס (שרשורים = Threads) מאפשרת למשתמשים לפרסם עד 500 תווים, ויש לו תכונות רבות הדומות לטוויטר. מוקדם יותר, צוקרברג אמר ש"שמירה על הפלטפורמה ידידותית תהיה בסופו של דבר המפתח להצלחתה".  

מאסק הגיב: "עדיף להיות מותקף על ידי זרים בטוויטר, מאשר להתמכר לפייק אושר של אינסטגרם שנועדה להסתיר כאב של משתמשיה ולתת להם אשליה של חיים מאושרים".

כשנשאל האם האפליקציה תהיה גדולה יותר מטוויטר, אמר צוקרברג: "זה ייקח קצת זמן, אבל אני חושב שצריכה להיות אפליקציה ציבורית עם יותר ממיליארד אנשים. "לטוויטר הייתה הזדמנות לעשות את זה אבל לא הצליחה. אני מקווה שנעשה זאת."

מתחרים מתחו ביקורת על כמות הנתונים שבה האפליקציה עשויה להשתמש, ובכללם נתונים בריאותיים, פיננסיים ונתוני גלישה המקושרים לזהות המשתמשים, לפי אפל סטור. האפליקציה זמינה כעת להורדה בלמעלה מ-100 מדינות, אך עדיין לא באיחוד האירופי בגלל חששות רגולטוריים.

'מטא', שבבעלותה פייסבוק ואינסטגרם, כינתה את האפליקציה החדשה "גרסה ראשונית", עם תכונות נוספות מתוכננות כולל היכולת ליצור אינטראקציה עם אנשים באפליקציות אחרות של מדיה חברתית.

"החזון שלנו הוא לקחת את מה שאינסטגרם עושה הכי טוב ולהרחיב את זה לטקסט", אמרה החברה לפני השקתה. למרות שת'רדס היא אפליקציה עצמאית, משתמשים נכנסים באמצעות חשבון אינסטגרם. שם המשתמש שלהם באינסטגרם נשמר, אך יש אפשרות להתאים אישית את הפרופיל שלהם במיוחד עבור שרשורים.

משתמשים יוכלו גם לבחור לעקוב אחר אותם חשבונות באינסטגרם, אומרים ב'מטא'. האפליקציה מאפשרת למשתמשים להיות פרטיים באינסטגרם, אך ציבוריים בת'רדס.

 

פייסבוק טוויטר מארק צוקרברג אלון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד