כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מכתב חריף

אמסלם למנהלת רשות החברות: "לא לפנות אליי יותר"

השר דודי אמסלם שיגר מכתב חריף למנהלת רשות החברות לאחר שהאחרונה האשימה אותו בתחילת השבוע בהפעלת לחצים פסולים. אמסלם כתב בכתבו: "לאור ההתנהלות הקלוקלת שלך אני מבקש ממך לא לפנות אליי" 

אמסלם למנהלת רשות החברות: "לא לפנות אליי יותר"
השר דוד אמסלם נואם במליאה צילום: מתוך ערוץ כנסת

השר דודי אמסלם שיגר היום (חמישי) מכתב תגובה חריף ותקיף למיכל רוזנבוים, מנהלת רשות החברות לשר דודי בתגובה למכתב שבו היא טענה כי מופעלים עליה לחצים פסולים,

אמסלם תוקף את רוזנבוים במילים חריפות וכתב: "גברתי הנכבדה, לאור ההתנהלות הקלוקלת שלך אני מבקש ממך לא לפנות אליי יותר, לא אהיה שותף למשחק הזה שאת משחקת בו".

עוד כתב: "בהמשך להתנהלותך השערורייתית, המעלה אף חשד חמור לעבירות על טוהר המידות- אני מסיר את אחריותי ממך ולא מעוניין עוד במכתבייך התכופים. את מוזמנת כאמור, להמשיך לפנות למנהלך הישיר, חברך הטוב ושותפך לפוטש, גיל לימון".

המכתב באמור בתגובה למכתב ששלחה רוזנבוים לאמסלם ובו נכתב: "מאז כניסתך לתפקיד הופנו כלפיי לחצים פסולים, ייחסת לי מעשים פליליים, ניסיון להלך עליי אימים לא יצליח".

עוד כתבה: "ניסיון להלך עליי אימים לא יצליח. אינני יראה מפני התמודדות על אמת מקצועית ועל הגנת האינטרס הציבורי. איני מוכנה לקבל השמצות שכל תכליתן לייצר משבר אמון מלאכותי כדי להצדיק את סילוקי מן הדרך".

המאבק בין השניים מגיע בעקבות מחלוקת על שליטה במינויים. אמסלם מתכוון לבצע שינוי משמעותי באופן מינוי הדירקטורים לחברות הממשלתיות, כשעל הפרק מינוי יושבי ראש לחברת החשמל ולנמל אשדוד.

רשות החברות הממשלתיות דוד אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד