י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעקבות האפליקציה החדשה

קרב המיליארדרים: אילון מאסק מאיים לתבוע את מארק צוקרברג

ת'רדס דומה מאוד במראה ובאופן השימוש לטוויטר. האחרונים מאשימים את בעלי האפליקציה החדשה מארק צוקרברג בכך שגייס את עובדיהם לשעבר כדי ליצור פלטפורמה דומה ומאיימים לתבוע בגין "שימוש בלתי חוקי וסיסטמטי בסודות של טוויטר ובנכסים האינטלקטואלים שלה".

קרב המיליארדרים: אילון מאסק מאיים לתבוע את מארק צוקרברג
מאילון מאסק/מארק צוקרברג צילום: מתוך טוויטר/פייסבוק

לקראת קרב משפטי בין אילי ההון אילון מאסק ומארק צוקרברג? רשת 'טוויטר' שבבעלותו של אילון מאסק מאיימת לנקוט בהליכים משפטיים נגד חברת מטא (פייסבוק) שבבעלות מארק צוקרברג בעקבות השקתה של אפליקציית 'ת'רדס' ביממה האחרונה. כך פורסם באתר האינטרנט Semafor. על פי הדיווח, טוויטר מאשימה את מטא בגיוס עובדיה לשעבר כדי ליצור "חיקוי" של טוויטר.

אכן מי שפתח חשבון ונכנס לאפליקציית 'ת'רדס' החדשה גילה כי הפלטפורמה מזכירה מאוד את טוויטר במראה ובאופן השימוש בה. שעות אחרי ההשקה שלח עורך הדין של טוויטר למנכ"ל 'מטא' מארק צוקרברג מכתב המאשים את מטא ב"שימוש בלתי חוקי וסיסטמטי בסודות של טוויטר ובנכסים האינטלקטואלים שלה".

"טוויטר מתכוונת לשמור על זכויותיה על נכסיה האינטלקטואליים, ודורשת שמטא תנקוט צעדים מידיים כדי להפסיק להשתמש במידע הסודי שלה", נכתב במכתב שהגיע לידי אתר Semafor. עורך הדין האשים את 'מטא' בגיוס עשרות מעובדיה לשעבר "שיש להם גישה לסודות הסחר של טוויטר ולמידע מסווג אחר".

בינתיים צוקרברג שומר על שתיקה ולא מגיב ובינתיים סופר עוד ועוד משתמשים, בפעם האחרונה שעדכן בנושא, הודיע צוקרברג כי מעל 30 מיליון בני אדם נרשמו לאפליקציית ת'רדס בתוך שעות ספורות מאז הושקה. למארק צוקרברג עצמו יש כבר 1.1 מיליון עוקבים באפליקציה החדשה, והוא המשתמש הראשון ברשת החדשה שחצה את מיליון העוקבים.

ת'רדס טוויטר אילון מאסק מארק צוקרברג Threads

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד