כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לראשונה מזה חודשיים

מהפך: נתניהו ממשיך להוביל על בני גנץ

ראש הממשלה נתניהו עוקף לראשונה מזה מזה חודשיים את יו"ר הממלכתי בני גנץ בשאלה ההתאמה לראשות הממשלה. נתניהו עוקף ברוב מוחץ גם את לפיד ובנט. כל הפרטים

מהפך: נתניהו ממשיך להוביל על בני גנץ
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

אחרי סקר שפורסם ביום חמישי ב'ערוץ 14', שבו עקף לראשונה מזה מספר חודשים את בני גנץ באחוזי ההתאמה לראשות הממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתמיד בכך גם בסקר שפורסם ב'ערוץ 12', כאשר אחרי חודשיים הוא עוקף את יו"ר הממלכתי בני גנץ בשאלה ההתאמה לראשות הממשלה.

על פי הסקר, נתניהו מוביל על גנץ שמקבל 34% לעומת 39% לנתניהו. בפעם הקודמת שנשאלה אותה השאלה - התוצאות היו פחות או יותר הפוכות.

המשתתפים בסקר שנערך על ידי מנו גבע בשיתוף iPanel, התבקשו לענות על השאלה מי לדעתם הכי מתאים לתפקיד ראש הממשלה. מול לפיד, נתניהו מוביל עם 42% אחוזי התאמה, כשרק 26% סבורים כי ראש האופוזיציה יאיר לפיד הוא המתאים.

ברקע הריאיון שקיים בשבוע שעבר ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לרשת הבריטית BBC, נשאלו המשתתפים מה מידת ההתאמה שלו לראשות הממשלה. לפי תוצאות הסקר, נתניהו מוביל עם 39%, ובנט עם נתון קרוב ללפיד - 25%.

בנוסף נבדק בסקר טענתו של מפקד מחוז תל אביב, עמי אשד, ולפיו הוא הודח מתפקידו על רקע פוליטי, 48% מהמשתתפים חושבים שאשד צודק, לעומת 28% שסבורים שבן גביר נהג נכון ששינה את תפקידו.

על שאלת התנהלות המשטרה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית השיבו 38% כי המשטרה פועלת ביד קלה מידי, 30% טוענים שהתנהלותה היא כפי שצריכה להיות ו-18% ענו כי שהמשטרה נוהגת ביד קשה מדי.

בנימין נתניהו בני גנץ יאיר לפיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד