כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כחודש לאחר השיגור

שרידי רקטה ששוגרה מג'נין אותרו ביישוב בגלבוע

הרקטה שוגרה מצפון השומרון ושרידיה אותרו היום באזור בית העלמין של היישוב רם און | צה"ל: מדובר ברקטה מאולתרת שלא הכילה חומר נפץ

שרידי רקטה ששוגרה מג'נין אותרו ביישוב בגלבוע
שרידי רקטה צילום: דובר צה"ל

כוחות הביטחון איתרו היום (ראשון) שרידי רקטה ששוגרה מאזור ג'נין לפני כשלושה שבועות. הרקטה, כך לפי הערכת כוחות הביטחון, שוגרה מצפון השומרון ב-14.6 וגרמה לשריפה באזור בית העלמין של היישוב.

דובר צה"ל מסר כי מדובר בשרידים של רקטה מאולתרת שאותרו מוקדם יותר על ידי איש ביטחון ביישוב רם און. לאחר בדיקת הממצאים על ידי חבלני כוחות הביטחון, נמצא שמדובר ברקטה מאולתרת ישנה. לא אותר חומר נפץ בשרידיה.

בהודעת המועצה האזורית גלבוע נאמר כי בשעות האחרונות התגלו שרידי נפל בשטח בית העלמין בישוב רם-און. "חבלני המשטרה במקום ומטפלים באירוע כשבמקביל מקיים צה"ל תחקיר של האירוע כדי לוודא מועד שיגור", הוסיפו במועצה. בהודעה לתושבים נאמר כי אין הנחיות מיוחדות וכרגע נשמרת שגרה מלאה.

כזכור, לפני כשבועיים אישרו בצה"ל אישרו כי רקטת קסאם שוגרה מהעיר ג'נין לעבר אזור הגלבוע. הרקטה נפלה בשטחים פלסטינים ולא גרמה לנפגעים. הפלסטינים פרסמו את תיעוד השיגור. "הבוקר שוגרה רקטה מאזור העיר ג'נין שהתפוצצה בשטח פלסטיני", נאמר בהודעת צה"ל. בצבא הוסיפו כי הרקטה לא היוותה סכנה לישובים באזור וכי כוחות הביטחון הגיעו לסריקות במרחב, האירוע מתוחקר.

נפילת רקטה גלבוע ג'נין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד