י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נחתמה תכנית המתאר

חריש מתרחבת משמעותית: "למעלה מ- 100.000 תושבים"

נחתמה תכנית המתאר של חריש המכינה את היישוב למגורי למעלה מ- 100.000 תושבים | התוכנית שנחתמה מבטיחה את צמיחתה ופיתוחה של חריש כבירת השרון הצפוני עם תשתיות, תוואי תחבורה, מטרונית פנים עירונית, קריה רפואית ומחקרית מהטובים בארץ

חריש מתרחבת משמעותית: "למעלה מ- 100.000 תושבים"
בניינים חדשים בחריש. צילום: דוד כהן, פלאש 90

יו"ר הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה – מושיק גולדשטיין חתם על מסמכי ומפות תכנית המתאר של העיר החדשה חריש. גולדשטיין יחד עם ראש עירית חריש יצחק קשת הגישו את התוכנית להפקדה לקראת אישורה הסופי.

התוכנית שנחתמה, לאחר דיונים רבים בהשתתפות עשרות גורמים מקצועיים מהטובים בארץ מתחומי ההנדסה, התשתיות והאדריכלות מבטיחה את צמיחתה ופיתוחה של חריש כבירת השרון הצפוני עם תשתיות, תוואי תחבורה, מטרונית פנים עירונית, קריה רפואית ומחקרית מהטובים בארץ וכעיר המיועדת למגורים באיכות חיים של למעלה מ- 100.000 תושבים.

בתוכנית שהוגשה להפקדה, הקפידה הוועדה על עיר ירוקה בנוף הטבעי של האזור, פארקים אזוריים ושמירת צביונה של חריש כעיר מתוכננת מהיסוד כבירת השרון הצפוני של מדינת ישראל.

חריש זוהי העיר היחידה בישראל – שמחכה לתושבים וערוכה לקבלתם בתכנון מוקפד לשנים רבות קדימה. בנוסף, הונפקו היתרי בנייה ללמעלה מ- 600 יחידות דיור בתכנית חריש 1 י' שבה לראשונה בחריש יהיו מגדלי מגורים רבי קומות.

 

חריש חרדים נדלן מגורים דירה מצוקת הדיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד