כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תקף את האכיפה הבררנית

השר אמסלם במליאה: "איזה צפונבון נשרט ליד העין"

השר דודי אמסלם תקף הערב במליאה את האכיפה הבררנית והיד הרכה מול המפגינים נגד הרפורמה המשפטית. "שברו ראשים של חרדים בשבת עם סוסים ופרשים, שלחו אותם לכל חדרי מיון, אבל פה איזה צפונבון נשרט ליד העין, שלחו אליו את ה-BBC ואת כל רשתות הטלוויזיה" | צפו בדבריו

השר אמסלם במליאה: "איזה צפונבון נשרט ליד העין"
השר דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר המקשר בין הממשלה לכנסת דודי אמסלם השיב הערב (שני) להצעות אי האמון בממשלה שהעלו מפלגות האופוזיציה. במהלך דבריו תקף את האכיפה הבררנית כלפי המפגינים נגד הרפורמה המשפטית לעומת מפגינים חרדים ואתיופים בעבר, נגדם ננקטה יד קשה יותר. 

"בירושלים שברו ראשים של חרדים בשבת עם סוסים ופרשים, שלחו אותם לכל חדרי מיון, אבל פה איזה צפונבון נשרט ליד העין, שלחו אליו את ה-BBC ואת כל רשתות הטלוויזיה", אמר אמסלם בהתייחסו למפגין אודי אורי שנפגע ממכת"זית והופץ ביום שישי דיווח שקרי שאיבד את ראייתו.

עוד תקף בדבריו ואמר: "אתם חושבים שכולם אהבלים. הרי 80% מהציבור יודע את האמת. 80% מהציבור יודע שאתם עבריינים, בגלל שאתם עוברים על החוק. הרי אם עכשיו אני לוקח כיסא ויושב בכניסה לירושלים על הכביש, עוצרים אותי. אבל לכם מותר הכול. לכם יש הכול, מהאורוות ועד הרולקסים ועד הכול ועד המרצדסים. ויש לכם גם זכויות יתר במדינה, כי המדינה היא שלכם. איך אמר חלוץ? המדינה זה אנחנו, זה אנחנו. איך לואי ה-14 אמר? המדינה זה אני".

"לכן אני מציע לכם משהו. עילת הסבירות, מה שנקרא, עילת הסבירות עבור תעבור. לא יעזור לכם כלום. אתם תתמכו בעילת הצביעות ואנחנו נעביר את עילת הסבירות". אמר השר אמסלם והוסיף: "תתביישו לכם. אני אתן לכם את התכנית. אני אומר לכם, חוק הסבירות יעבור במושב הזה על אפכם ועל חמתכם, ועל חמתכם ועל אפכם".

דודי אמסלם דוד אמסלם הרפורמה המשפטית מפגינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד