כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"נגד חיסול הדמוקרטיה"

פיקוח נפש? הח"כ עזב את השבעה והגיע להצביע

למרות שההפסד היה ברור, בחר חבר הכנסת מיקי לוי לעזוב את השבעה על אמו ולהגיע למליאת הכנסת להצביע נגד חוק עילת הסבירות שעבר בקריאה ראשונה ברוב של 64 מול 56 מתנגדים | לפיד בירך אותו על ש"בא להצביע נגד חיסול הדמוקרטיה שהיא נלחמה עליה והקריבה למענה את בניה"

פיקוח נפש? הח"כ עזב את השבעה והגיע להצביע
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושב ראש הכנסת לשעבר, חבר הכנסת מיקי לוי מ'יש עתיד' הגיע הלילה למליאת הכנסת להצביע נגד חוק צמצום עילת הסבירות בקריאה ראשונה, למרות שהוא שרוי באבל ובתוך ימי השבעה על פטירת אמו.

יו"ר מפלגתו ח"כ יאיר לפיד הגיב וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מחבק את חברי מיקי לוי שיצא עכשיו מהשבעה על אמו ז"ל ובא להצביע נגד חיסול הדמוקרטיה שהיא נלחמה עליה והקריבה למענה את בניה".

ח"כ מיקי לוי. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת.

יצוין כי זו איננה הפעם הראשונה שחברי כנסת הגיעו למליאה תוך כדי שבעה או טיפול רפואי. בעת השבעת הממשלה הקודמת בראשות נפתלי בנט הגיעה חברת הכנסת לשעבר אמילי מואטי כשהיא שוכבת באלונקה כדי להבטיח את הרוב הנדרשת להקמת הממשלה.

לפני כשנתיים בכ"ו תמוז הגיע ח"כ לשעבר מאיר יצחק הלוי מ'תקווה חדשה' להצבעות במליאת הכנסת, שעתיים אחרי הלווית אחותו יהודית ע"ה. 

מקרה נוסף שזכור מהכנסת הקודמת, הוא הגעתה של חברת הכנסת לשעבר שירלי פינטו מ'ימינה' עם בתה התינוקת למליאה שישה ימים אחרי שילדה בשל סירובו של חברה לסיעה אביר קארה להצביע עם הקואליציה. למרות הגעתה הקואליציה הפסידה באותה הצבעה.

מיקי לוי שבעה עילת הסבירות יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד