כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"עצור את הכאוס"

יו"ר ההסתדרות במסר לנתניהו: "כשארגיש שכלו כל הקצים - נתערב"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, פנה בכנס ראשי ועדים במרחב תל אביב-יפו לראש הממשלה נתניהו: "כשארגיש שכלו כל הקצים והמצב יגיע לקיצון - נתערב ונפעיל את העוצמה שלנו"

יו"ר ההסתדרות במסר לנתניהו: "כשארגיש שכלו כל הקצים - נתערב"
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד צילום: גלעד קוולרצ'יק

יום השיבושים: יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד פנה לראש הממשלה נתניהו, והזהיר אותו ממה שהגדיר כ"כאוס מטורף בחברה הישראלית".

"אני קורא לראש הממשלה: הכדור בידך. לאן אתה לוקח את מדינת ישראל? מה המורשת שתשאיר אחריך? תעצור את הכאוס המטורף שיש בחברה הישראלית וכמה שיותר מהר. להשבית את המשק זה לא משחק ילדים. הם יריבו בכנסת, מפוצצים שיחות בבית הנשיא - ומי שעומד באמצע זה עם ישראל וגם אנחנו, ההסתדרות", אמר בר דוד בכנס ראשי ועדים במרחב תל אביב-יפו.

בר דוד איים: "כשארגיש שכלו כל הקצים והמצב יגיע לקיצון - נתערב ונפעיל את העוצמה שלנו".

הבוקר נפתח 'יום השיבוש' של מתנגדי הרפורמה המשפטית בשורה של חסימות כבישים ברחבי הארץ - ובמשטרה נערכים להמשך: מספר כבישים מרכזיים ברחבי המדינה נחסמו מאז שעות הבוקר ע"י מפגינים, לאחר שהלילה עברה במליאת הכנסת בקריאה ראשונה הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות, במסגרת הרפורמה המשפטית. במהלך היום צפויות הפגנות וחסימות נוספות בשורת מוקדים.

מאז שעות הבוקר המוקדמות חסמו המפגינים את הכניסות לחיפה, את כביש 1 לכיוון ירושלים, את נתיבי איילון בכמה מחלפים, את כביש 4 באזור בנימינה, את כביש 443 לכיוון הבירה וצירים נוספים. המשטרה פועלת לסירוגין לפינוי המפגינים, ובחלק מהחסימות עושה שימוש באמצעים לפיזור הפגנות, בין היתר במכת"זיות ופרשים. ארגוני ההצלה דיווחו כי נסיעם של רכבי חירום עוכבה בעקבות המחאות.

הסתדרות העובדים יושב ראש ההסתדרות ארנון בר דוד הרפורמה המשפטית נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד