כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פינת הקניות לחתונה

יריד קריסטל - יריד המכירות הענק לכלות ונשים בבנייני האומה

יריד אחד, יום אחד, מקום אחד! היריד שמסדר את הכלות והמחותנות בכל מה שקשור לקניות לחתונה

יריד קריסטל - יריד המכירות הענק לכלות ונשים בבנייני האומה
יריד קריסטל צילום: יח"צ

יריד קריסטל בבנייני האומה חוזר כמדי שנה והשנה ב- ע - נ - ק!!! היריד שמסדר לכלות ולמחותנות את פינת הקניות לחתונה ומוריד להן עול עצום מהראש. יריד קריסטל מתאים כמובן גם לכל אישה באשר היא שרוצה ליהנות ממתחמי ענק המאגדים בתוכם חנויות שוות עם מחירים מעולים. השנה שטחי המכירה גדולים יותר ומרווחים יותר, עם עוד המון חנויות מובילות ומותגים גדולים מהשורה הראשונה.

במקום מגוון רחב של חנויות המקיפות את כל הנצרך לקראת החתונה - ביגוד, הנעלה, פאות, שמלות כלה, תכשיטים, אקססוריז, כלי בית, נדוניה, לימודים ועוד ועוד עוד...

וכמי שחושבים על הכל, עד הפרטים הכי קטנים, גם השנה לא תצטרכנה להיסחב עם כל הכבודה - עמדת משלוחים לרשותכן במקום, כך שתוכלנה לקבל את כל מה שקניתן ביריד עד פתח הבית, ללא תשלום נוסף! במקום ניתן גם שירות תיקוני תפירה. כן, גם זה בחינם! במתחם התופרות יתקנו עבורכן בגדים שנרכשו ביריד ודורשים תיקון ללא תשלום!

נכון, קניות הן עסק מעייף ובקריסטל דאגו לכן השנה למתחם מנוחה נעים ומרגיע בו תוכלנה לשבת, להתמתח, לפטפט, להחליף כוחות ולהמשיך בסבב עד שתסמנו וי על כל הרשימה... הסיפוק בסוף היום – שווה הכל!

ואיך אפשר שלא להזכיר את טרקלין הv.i.p. המפנק, עם כיבוד עשיר הכולל סנדוויצ'ים, מאפים, פירות, שייקים, שתיה חמה ועוד, המיועד לרוכשות בחנויות היריד בסכום מצטבר של מעל 2,000 ₪.

כמדי שנה גם השנה תהיה זוכה מאושרת אחת שתלך הביתה עם חבילת נדוניה ענקית, עשירה ומגוונת בשווי של עשרות אלפי שקלים. בחבילה ניתן למצוא שוברי מתנה במותגים מובילים, פאה, תכשיטים, טיפולי יופי ומוצרי טיפוח. כל מי שתרכוש ביריד בסכום מצטבר של מעל 1,000₪, תכנס להגרלה. כל 1,000 ₪ נוספים יקנו כרטיס נוסף להגרלה.

והשנה - יושק ביריד מועדון קריסטל פרימיום החדש! מועדון ההטבות ששום כלה לא תרצה לפספס! הטבות, הנחות ומתנות בחנויות הכי שוות ואהובות שיינתנו במהלך כל השנה בהצגת כרטיס קריסטל. את כרטיס קריסטל ניתן להזמין באמצעות שיחת טלפון למשרדי קריסטל, אבל הזריזות שתמהרנה להצטרף למועדון במתחם קריסטל פרימיום ביריד - תיהננה מהרבה יותר הפתעות...:)

היריד יתקיים ביום שני הקרוב כ"ח בתמוז 17/07 מהשעה 10:00 בבוקר ועד 22:00 בערב

בבנייני האומה בירושלים. הכניסה חופשית, ללא תשלום.

רשמי לך את התאריך ובואי ליהנות מיום שכולו בשבילך!

כלות חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד