כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לא הוצגה תשתית מקצועית"

היועמ"שית: העברת רשות החברות לאמסלם לא מצדיקה התערבות במכרזים

היועמ"שית גלי בהרב מיארה קבעה במכתב כי העברת רשות החברות לאחריות השר דודי אמסלם לא מצדיקה התערבות במכרזים. היועמ"שית כתבה: "לא הוצגה תשתית מקצועית כלשהי שיש בה כדי לבסס קשר בין העברת הרשות בין המשרדים לבין המכרז המדובר"

היועמ"שית: העברת רשות החברות לאמסלם לא מצדיקה התערבות במכרזים
השר דודי אמסלם צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

היועמ"שית גלי בהרב מיארה קבעה במכתב כי העברת רשות החברות לאחריות השר דודי אמסלם לא מצדיקה התערבות במכרזים. כך דווח ב'כאן חדשות'.

במכתב שנשלח לנציבות שירות המדינה בתגובה לדרישת אמסלם להקפיא מכרז למינוי בכיר ברשות נכתב כי "לא הוצגה תשתית מקצועית כלשהי שיש בה כדי לבסס קשר בין העברת הרשות בין המשרדים לבין המכרז המדובר".

עוד נכתב מטעם היועצת לנציב כי - "החלטה כאמור צריכה להתקבל על בסיס נימוק מקצועי ענייני ומספק.. הדבר נכון בפרט כשהבקשה מגיעה מהדרג הפוליטי".

נזכיר כי אמסלם מצוי במאבק מול מיכל רוזנבוים, מנהלת רשות החברות בעקבות מחלוקת על שליטה במינויים. אמסלם מתכוון לבצע שינוי משמעותי באופן מינוי הדירקטורים לחברות הממשלתיות, כשעל הפרק מינוי יושבי ראש לחברת החשמל ולנמל אשדוד.

כזכור, השר דודי אמסלם שיגר ביום חמישי בשבוע שעבר מכתב תגובה חריף ותקיף למיכל רוזנבוים, מנהלת רשות החברות לשר דודי בתגובה למכתב שבו היא טענה כי מופעלים עליה לחצים פסולים.

אמסלם תקף את רוזנבוים במילים חריפות וכתב: "גברתי הנכבדה, לאור ההתנהלות הקלוקלת שלך אני מבקש ממך לא לפנות אליי יותר, לא אהיה שותף למשחק הזה שאת משחקת בו".

עוד כתב: "בהמשך להתנהלותך השערורייתית, המעלה אף חשד חמור לעבירות על טוהר המידות- אני מסיר את אחריותי ממך ולא מעוניין עוד במכתבייך התכופים. את מוזמנת כאמור, להמשיך לפנות למנהלך הישיר, חברך הטוב ושותפך לפוטש, גיל לימון".

המכתב מגיע בתגובה למכתב ששלחה רוזנבוים לאמסלם ובו נאמר: "מאז כניסתך לתפקיד הופנו כלפיי לחצים פסולים, ייחסת לי מעשים פליליים, ניסיון להלך עליי אימים לא יצליח".

עוד כתבה: "ניסיון להלך עליי אימים לא יצליח. אינני יראה מפני התמודדות על אמת מקצועית ועל הגנת האינטרס הציבורי. איני מוכנה לקבל השמצות שכל תכליתן לייצר משבר אמון מלאכותי כדי להצדיק את סילוקי מן הדרך".

גלי בהרב מיארה דודי אמסלם רשות החברות הממשלתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד