כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"ללא שום סיבה"

הזמר הישראלי המפורסם עוכב בהפגנה על ידי שוטרים והרוחות סערו

הזמר אביב גפן שהפך למוכר במגזר החרדי בתקופת הקורונה כאשר יצא להגנתם מפני המתקפה התקשורתית, נעצר אמש בהפגנה בתל אביב ושוחרר כעבור דקות. גפן פרש בסרטון מצולם את גרסתו לתקרית החריגה שעוררה סערה בקרב מעריציו

הזמר הישראלי המפורסם עוכב בהפגנה על ידי שוטרים והרוחות סערו
מחאה בתל אביב צילום: שיר טורם, פלאש 90

הזמר אביב גפן מגדולי האומנים בישראל המזוהה עם השמאל ועם המחאה, עוכב אמש על ידי שוטרים בהפגנה שהתקיימה בתל אביב. התיעודים הסעירו לא רק את המפגינים שצעקו לעבר השוטרים "בושה, בושה", אלא גם את מעריציו ברשתות החברתיות שגינו את המשטרה על עיכוב השווא.

כעבור דקות ספורות שוחרר גפן ללא תנאים ופרסם הצהרה מצולמת שבה הרגיע את עוקביו ברשתות: "הכל בסדר אני בבית. הייתי היום בהפגנה בקפלן, הלכתי עם הבן שלי דילן, עמדנו שם לפי החוק, ברוגע בשקט, משום מקום הגיע שוטר בבריונות יתר והדף אותי ממש בכוח, ללא שום סיבה".

עוד סיפר: "אני הדפתי אותו מעלי ואז עיכבו אותי ולקחו אותי למקום צדדי, ואחרי איזה 15-20 דקות שוחררתי הביתה. אני בסדר, אל תהיו מודאגים, ותמשיכו להילחם על ישראל". כך גפן כשהוא לבוש בחולצה ועליה הכיתוב "חובה להתנגד".

גפן תומך במחאה בכל מאודו, הוא אף עודד וקרא לצד אמנים, שחקנים ועוד מפורסמים ישראליים לצאת ולמחות נגד הממשלה. "אין פריבילגיה להישאר בבית, ממשלה מושחתת שבאישון לילה משנה את אופייה של ישראל. היום אני ברחובות נלחם על ישראל ובשביל ישראל. לא נהפוך נתינים משלמי מיסים למען מאפיה בחליפות. תתעוררו. הם לבושים בחליפות, תמיד מכופתרים, שאנחנו לא נריח את הסירחון בפנים". כך כתב גפן בבוקר של תחילת יום השיבוש/יום ההתנגדות.

נזכיר כי במהלך תקופת הקורונה יצא אביב גפן להגנת החרדים שנרדפו בתקשורת על אי ציות כביכול להנחיות והתקרב אל הדת. הוא קיים טקס הנחת תפילין לבנו, הקליט דואט עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד וגם נאם בשנה שעברה בבית הכנסת של חב"ד ברמת אביב, שם שיבח את המגזר ואת מעשיו הטובים וקרא לאחדות העם. 

אביב גפן עיכוב חסימת איילון הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד