כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מצפה לו החלמה ארוכה

המפגין "הצפונבון" מגיב לאמסלם: "צינור פליטה במכונת רעל"

המפגין שנפגע קשות בעינו ממכת"זית, שכונה על ידי השר דוד אמסלם "צפונבון שנשרט ליד העין", התייחס בראיון לזלול ואמר: "מישהו שלח לי את זה ופשוט צחקתי. באמת צחקתי, קצת ריחמתי עליו אפילו" | הוא גם סיפר על תהליך ההחלמה שמצפה לו עד שיחזור לראות בעינו הימנית

המפגין "הצפונבון" מגיב לאמסלם: "צינור פליטה במכונת רעל"
אודי אורי צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

טייס במילואים אודי אורי שנפצע ביום רביעי האחרון בעינו מפגיעת מי המכת"זית, זכה ליחס מזלזל מצידו של השר דודי אמסלם שכינה אותו "צפונבון שנשרט ליד העין". בראיון לעודד בן עמי ב'ערוץ 12', התייחס ואמר: "אני לא צפונבון, אני הכי רחוק מצפונבון, אבל זה לא באמת העניין. האמירה של השר אמסלם מגחיכה אותו עצמו והוא באמת לא ראוי להתייחסות".

הוא סיפר: "מישהו שלח לי את זה ופשוט צחקתי. באמת צחקתי, קצת ריחמתי עליו אפילו. מי שרוצה לבדוק אם אני צפונבון או לא יכול ללכת אחורנית להיסטוריה שלי. השר אמסלם הוא בסך הכול עוד צינור פליטה במכונת רעל שמורכבת מעוד צינורות פליטה, כמו קרעי, ואטורי, וינון מגלים למיניהם, שפולטים את דברי הרעל האלה של מכונת הרעל".

לפי הדיווח ב'ערוץ 12', אודי אורי, טייס קרב לשעבר, נפצע בעינו בהפגנה באיילון מפגיעת מכת"זית ומאז עבר שני ניתוחים וצפויה לו החלמה ארוכה בתקווה שהראייה בעינו הימנית תחזור. הוא סיפר על כך בראיון ואמר: "הניתוח היה מאוד מוצלח, כרגע אני נכנס לשלב של מנוחה של כמה שבועות. לאחר מכן אכנס שוב לניתוח נוסף כדי לגמור את השיפוץ. כרגע אני לא רואה. אבל אני אופטימי שאני אראה. ואם אני מבין נכון את רוח הדברים, אני אחזור לראות". כך אורי.

השר אמסלם במליאה: "איזה צפונבון נשרט ליד העין"

כזכור, במהלך תשובתו להצעות אי אמון שבממשלה שהגישו סיעות האופוזיציה אמר השר אמסלם: "היה איזה אחד, נשרט ליד העין, שלחו אליו את ה-BBC, את כל רשתות הטלוויזיה. למה? אחד צפונבון נפצע בעין. חס ושלום, איך יכול להיות", אמירה שעוררה סערה תקשורתית והתיעוד שודר שוב ושוב כדי להדהד את הזלזול והסגנון של השר.

מכתזית משטרה דודי אמסלם פצוע מהפגנה פגיעה בעין אודי אורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד