א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
כ-290 מנותקי קשר

נציגים ישראלים בדרך למטיילים שנתקעו בשטפונות

בהנחיית שר החוץ אלי כהן, יוצא סגן שגריר ישראל בהודו, אוהד נקש קינר, במסוק לאיזור שנפגע מהמונסון במטרה ליצור קשר עם המטיילים הישראלים הנמצאים באיזור

נציגים ישראלים בדרך למטיילים שנתקעו בשטפונות
שטפונות בהודו צילום: unsplash

שר החוץ אלי כהן, המקיים בימים אלה ביקור מדיני בסרביה ובאיטליה, הנחה את כלל הגורמים לפעול באופן מהיר על מנת להגיע לכל הישראלים שנותק עמם הקשר בעקבות סערות המונסון בצפון הודו ביומיים האחרונים.

סגן שגריר ישראל בהודו, אוהד נקש קינר, יטוס במסוק לאזור שנפגע באופן הקשה ביותר בסערות האחרונות על מנת לחבור אל הכוחות בשטח, להגיע אל המטיילים הישראלים במקום ולוודא את מצבם ולאפשר להם ליצור קשר עם משפחותיהם.

שר החוץ אלי כהן: "משרד החוץ נכנס לפעילות במתכונת מיוחדת לאור פגעי מזג האוויר הקשים בצפון הודו. הנחיתי את מנכ"ל המשרד להקצות כל משאב שיידרש על מנת לוודא את שלומם של כל המטיילים הישראלים בשטח ולעדכן את משפחותיהם במצבם בהקדם האפשרי. נציג בכיר מהשגרירות שלנו בהודו יגיע לשטח על מנת לסייע לכוחות המקומיים ליצור קשר עם המטיילים מישראל. זוהי דוגמא נוספת לפעילות משרד החוץ בארץ ובעולם למען אזרחי ישראל".

נכון לשעה זו על פי מרכז מצב של משרד החוץ ישנם כ-290 מנותקי קשר, עם זאת, לאור התבהרות מזג האוויר באזור וחזרה למצב תקין של חלק מרשתות התקשורת מעריכים במשרד החוץ כי יצליחו ליצור קשר עם רבים מהם בשעות הקרובות.

הודו משרד החוץ אלי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד