כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
גם במענה קולי

השירותים הרפואיים הכי מתקדמים של כללית נגישים גם בטלפון

בטוח זה כללית: שירות רפואי איכותי זמין ומהיר בלחיצת כפתור, גם בלי מכשיר טלפון חכם • כללית מאפשרת לבצע מגוון פעולות דרך מענה אוטומטי בטלפון: להזמין תור לרופא או לשנות מועד קיים, לחדש מרשם ולקבל סטטוס טיפול • מובילים את הקידמה בבריאות

השירותים הרפואיים הכי מתקדמים של כללית נגישים גם בטלפון
שירות קולי בכללית צילום: יח"צ

ההתפתחות הטכנולוגית המואצת שחווה העולם בשנים האחרונות אינה פוסחת גם על נותנת השירות הרפואי הגדול בארץ. כללית כארגון הבריאות הגדול בישראל שמה לה למטרה לבצע התאמת שירותים לפי אורחות חייהם של כלל הלקוחות, ולהנגיש את השירותים גם ללקוחות ללא גישה לרשת או לטלפון חכם.

לטובת הנשמעים להוראת גדולי התורה והחסידות בעניין השימוש בכלים טכנולוגיים, יזמה כללית הנגשה של שירותי הבריאות במהירות שיא באמצעות מענה אוטומטי בטלפון או בנייד 24 שעות ביממה.

מגוון השירותים הרפואיים שינתנו דרך הטלפון, יתאפשרו באמצעות נתב הקולי במרפאות, במוקד הטלפוני הארצי *2700 או באמצעות תזכורות קוליות בנייד.

באמצעות הנתב הקולי במרפאות, ניתן לבצע זימון וביטול תור לרופא ילדים ומשפחה, זימון תור לבדיקות דם, בקשה לחידוש מרשם קבוע, עדכון מצב טיפול בבקשה מהמרפאה, הנפקת הפניות וסטטוס תוצאות, קבלת מידע על שעות פעילות המרפאה, המשרד ובית המרקחת ועוד מגוון פריטי מידע ושירותים נגישים.

גם במוקד הטלפוני הארצי של כללית *2700, ניתן לבצע מגוון פעולות דרך הנתב הקולי. בין שאר השירותים, ניתן לבצע זימון לרפואה יועצת, א.א.ג, אורתופדיה, נשים עור ועיניים, לבטל או לשנות מועד תור עתידי, לשמוע פרטי תור קיימים, וכן להתעדכן במידע נרחב אודות שעות פעילות וכתובות של מרפאות, רפואה דחופה, מר"מ, מרפאות שיניים, בתי מרקחת ועוד.

במסגרת הנגשת השירותים הרפואיים באמצעים קוליים, מאפשרת כללית ללקוחותיה לקבל לטלפון הנייד תזכורות קוליות על מועד תור קרב ברפואה מקצועית והמלצות לביצוע בדיקות, חיסונים ונטילת תרופות.

לדברי הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: "התאמת השירותים לכלל האוכלוסיות והמגזרים הם מעמודי התווך של כללית. כחלק מהתפתחות השירותים הדיגיטליים פיתחנו דרך אלטרנטיבית גם עבור ציבור לקוחות גדול שמתנזר מאמצעים דיגיטליים והנגשנו את מיטב השירותים המקצועיים שיש באתר האון-ליין לשירות דרך מענה קולי. כארגון הבריאות הגדול בישראל אנו מחויבים לערכים המקודשים של ציבור שומרי התורה והמצוות ואנו נמשיך לספק מעטפת שלמה של בריאות מקצועית, בכל דרך אפשרית".

שירותי בריאות כללית קופת חולים כללית כללית מענה טלפוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד