כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הלווייתה בצהריים

המיילדת המסורה ואם לארבעה נהרגה בתאונה

דנה אוריה בן שושן ע"ה, אם לארבעה, חזרה ממשמרת לילה בה עבדה כמיילדת ורכבה נמחץ בהתנגשות עם אוטובוס סמוך לצפת | היא נהרגה במקום | הלוויתה תתקיים היום בבית העלמין צפת

 המיילדת המסורה ואם לארבעה נהרגה בתאונה
נר נשמה. אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: היום בבוקר התרחשה תאונת דרכים קשה, בסמוך לצפת, בה התנגשו רכב פרטי ואוטובוס. נהגת הרכב הפרטי נהרגה במקום.

ההרוגה בתאונת הדרכים היא דנה אוריה בן שושן ע"ה, אם לארבעה מצפת, שעשתה את דרכה חזרה ממשמרת בבית החולים 'פוריה' בטבריה, שם היא עבדה כמיילדת. בנוסף לכך היא התנדבה גם בארגון 'איחוד הצלה' סניף גליל.

המנוחה ע"ה נולדה לאביה, הרב יחזקאל כהן שיבלחט"א, בעלה, מתנדב יקר ומסור ב'איחוד הצלה' ר' חיים בן שושן שיבלחט"א. 

מבית החולים נמסר: "משפחת מרכז רפואי צפון מתאבלת על לכתה בטרם עת של דנה בן שושן. דנה, בת 32 בלבד במותה, עבדה כמיילדת מסורה בחדר הלידה והייתה אהובה מאוד על המטופלות והצוות. דנה נהרגה בתאונה קשה עם סיום המשמרת בדרכה הביתה לצפת אל ארבעת ילדיה ובעלה. זוהי אבידה קשה לכולנו, העובדים והמטופלים. אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתה ולחבריה. יהי זכרה ברוך".

"הנהלת הארגון ומתנדביו, מרכינים ראש בשעה קשה זו, משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה ואת בעלה היקר חיים, שמתנדב גם הוא באיחוד הצלה", נמסר בהודעת הארגון, "הנהלת הארגון וצוות חירום וסיוע נפשי מלווים את המשפחה ומסייעים לה ככל שניתן. בילע המוות לנצח, ומחה ה׳ אלוקים דמעה מעל כל-פנים". 

הלוויתה תתקיים היום (חמישי) בשעה 17:00 אחר הצהריים בבית העלמין בצפת שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

אסון צפת איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד