כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אסור לוותר"

אחרי חודשים בחו"ל: הבקשה של יאיר נתניהו מאביו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לוחץ לא לעצור את חקיקת החוק לצמצום עילת הסבירות. נתניהו הבן, ששוהה בחודשים האחרונים בחו"ל, הבהיר השבוע בשיחה עם אביו כי הוא מתנגד לפשרות וריכוכים בחוק

אחרי חודשים בחו"ל: הבקשה של יאיר נתניהו מאביו
בנימין ויאיר נתניהו בכותל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לוחץ לא לעצור את חקיקת החוק לצמצום עילת הסבירות ולא לחדש את שיחות הרפורמה המשפטית בבית הנשיא.

על פי דיווח בוואלה, נתניהו הבן, ששוהה בחודשים האחרונים בחו"ל, הבהיר השבוע בשיחה עם אביו כי הוא מתנגד לפשרות וריכוכים בחוק וכן לעצירת החקיקה למטרת חזרה לבית הנשיא להידברות.

השיחה נערכה בתחילת השבוע, לפני שחוק הסבירות אושר בקריאה ראשונה. לפי גורמים בסביבת נתניהו, בנו אמר לו "אסור לוותר, לא להתקפל" ולהתעקש על אישור החוק בקריאה שניה ושלישית.

יצוין כי גם איש התקשורת יעקב ברדוגו, המקורב לנתניהו האב והבן, יצא בחריפות בתוכנית הרדיו שלו ששודרה ביום שני בגלי ישראל נגד חידוש השיחות בבית הנשיא.

"אוי ואבוי לליכוד, אוי ואבוי לבנימין נתניהו, אוי ואבוי לחברי הכנסת של הליכוד אם מישהו ייתן יד חזרה לטרלול הזה של יצחק הרצוג ושיחות בית הנשיא", אמר ברדוגו. "אם בנימין נתניהו יפנה לבית הנשיא, אני אפנה לכל מצביעי הימין להתריס נגדו. לו תלכו לבית הנשיא, לכו לבד תישארו שם".

יאיר נתניהו בנימין נתניהו עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 61 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד