ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"העם איתכם"

עצרת המיליון בעד הרפורמה המשפטית מגיעה לקפלן

ערב השלמת חקיקת החוק החוק לצמצום עילת הסבירות, מארגנים מארגני עצרת המיליון בירושלים עצרת דומה, שתתקיים בקפלן: "נקרא לממשלה לנהוג במשילות ולהתחיל להעביר את חוקי הרפורמה ואת התיקון הנצרך במערכת המשפט"

עצרת המיליון בעד הרפורמה המשפטית מגיעה לקפלן
תמונות מעצרת הימין צילום: קרדיט: מטה תקומה 2023

לקראת השלמת החקיקה של החוק לצמצום עילת הסבירות שצפוי להעלות בקרוב לקריאה שניה ושלישית, מתארגנת עצרת תמיכה נוספת של הימין בממשלה - והפעם במעוז הגנות השמאל.

ההפגנה המתוכננת תתקיים ביום ראשון הבא בצומת קפלן בתל אביב. מאחורי העצרת עומדים אותם ארגוני הימין שארגנו את עצרת המיליון שהתקיימה עם פתיחת כנס הקיץ של הכנסת בירושלים, ובכוונתם לשחזר את ההצלחה ולהוציא שוב את מאות אלפי תומכי הממשלה לבוא ולהביע את תמיכתם.

במודעה שפורסמה לקראת העצרת, תחת הכותרת 'המיליון מגיע לתל אביב', נכתב כי הכוונה של העצרת היא לעמוד לצד חברי הכנסת של הימין ולהביע את תמיכתם. לדברי המודעה, "ערב סיום הליכי החקיקה של עילת הסבירות. המחנה הלאומי כולו מגיע לרחוב קפלן בתל אביב. לעמוד לצד ראשי המחנה הלאומי וחברי הכנסת של הקואליציה ולומר להם - העם איתכם, השלימו את החקיקה 64 מנדטים אינם אזרחים סוג ב'", נכתב במודעה.

יו"ר ארגון 'אם תרצו', מתן פלג, אמר: "העם הוא זה שהרכיב את נבחריו על הנמר הזה שנקרא 'תיקון מערכת המשפט' ולכן העם חייב להמשיך ולדחוף- להמשיך ולדרוש את מימוש התהליך עד השלמתו. אם לא תאוזן מערכת המשפט ולא ייבלם האקטיביזם השיפוטי יתקבע בישראל מצב של עריצות המיעוט, וזה מצב שכל שוחר דמוקרטיה ותומך ישראל כמדינה יהודית לא יכול לקבל. אנו חייבים להגיע כאיש אחד ולעמוד על שלנו. דרישתנו הדמוקרטית והלגיטימית להבריא את מערכת המשפט".

מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת רגבים, אומר: "כשבג"ץ פוסל חוק בפעם החמישית ומונע מהממשלה לשמור על גבולות המדינה זה לא סביר ולא מידתי, כשהיועצת המשפטית לממשלה מובילה מדיניות שערורייתית של אכיפה בררנית זה לא סביר ולא מידתי. אירועי השבועות האחרונים מחדדים מצוין למה חייבים לקדם את הרפורמה המשפטית ולהציל את הדמוקרטיה הישראלית. גם אנחנו נגיע להפגנה בתל אביב, לדרוש את המובן מאליו: שהקול שלנו בקלפי יהיה שווה בדיוק כמו לקולות אחרי".

קפלן הרפורמה המשפטית הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד