כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נשבר בשידור

הטייס הודיע שיפסיק לשרת; חברו לקורס חשף את האמת?

בראיון ב'ערוץ 12' הוצג ערן שוורץ כטייס קרב לשעבר שהגיע להודיע בשידור כי יפסיק להתנדב למילואים בעקבות החקיקה המשפטית. אולם חברו לקורס טוען בתגובה שאינו טייס קרב אלא טייס תובלה וכי הוא כבר לא טס מזה עשר שנים

הטייס הודיע שיפסיק לשרת; חברו לקורס חשף את האמת?
ערן שוורץ צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

ערן שוורץ, "מנכ"ל מטה המאבק, לשעבר טייס קרב" כך הוצג על המסך בתוכנית של 'אופירה וברקו' ב'ערוץ 12' כמי שהגיע להדהד בשידור שלא ישרת יותר מכאן ואילך את המדינה.

הוא אמר בשידור: "זה האירוע הכי קשה בחיים שלי אבל אני לא אוכל להמשיך ככה. בנימין נתניהו לוקח אותנו לחורבן בית שלישי. אני לא אשרת את המדינה הזאת, זה שובר אותי מבפנים, אני נקרע, אבל אני חושב שבעיתות כאלה זה לא הזמן לשבת במקום הנוח עם חליפה. אנחנו לא נוותר. המדינה כנראה יקרה לנו יותר משהיא יקרה לבנימין נתניהו".

עוד הוסיף שוורץ ואמר: "אני חצי שנה כמו הרבה מהאח שלי שם בצד את המשפחה והחיים 24/7 לטובת מדינת ישראל והעם היהודי. עד עכשיו היחידים שעוצרים זו המחאה הזאת".

שי קלך, טייס קרב לשעבר במיל', יו"ר פורום 'טייסים לטוב' טוען בתגובה כי האיש התחזה לטייס קרב בשידור כדי להעצים את המחאה, כאשר העובדות הן שהוא לא טס כבר עשר שנים.

שי קלך. (צילום מסך)

"ראיתי את חברי לקורס ערן שוורץ בוכה אצל אופירה וברקוביץ, שאם החקיקה תמשך הוא לא יוכל להמשיך לשרת במילואים", כתב קלך והוסיף, "בניגוד לאיך שהציגו אותו - ערן שוורץ הוא לא טייס קרב אלא טייס תובלה. ובנוסף, הוא לא טס כבר למעלה מעשור, כך שלא הבנתי מה הוא מאיים שלא ישרת".

לדבריו, "מתנהלת כאן מלחמה פסיכולוגית של התקשורת הכוללת המצאות, מכתבי סרבנות וסחיטת רגשות. אין שאלות, אין ביקורת, רק הדהוד פייקים. אסור לציבור ולנבחריו להכנע למניפוליציות" סיכם טייס הקרב במיל' שי קלך.

טייס חיל האוויר סרבנות מילואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד