ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
סיפור אישי

הח"כ מיש עתיד הלין: "אין מספיק חופים נפרדים"

ח"כ סימון דוידסון מיש עתיד סיפר ליו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר במהלך דיון בוועדת הפנים כי פגש משפחה חרדית בחוף לא מוכרז ומסוכן לאחר שברחו מהחוף המעורב. דוידסון הלין על כך שאין בישראל מספיק חופים נפרדים

הח"כ מיש עתיד הלין: "אין מספיק חופים נפרדים"
אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח"כ סימון דוידסון (יש עתיד) סיפר הבוקר (ראשון) במהלך דיון בוועדת הפנים כי פגש משפחה חרדית בחוף לא מוכרז ומסוכן לאחר שברחו מהחוף המעורב, והלין על כך שאין בישראל מספיק חופים נפרדים.

דוידסון אמר: "אני רואה משפחות חרדיות שהגיעו לים, והם בורחים מהאזור המוכרז. עצרתי את ההורים ואמרתי לו תוציא את הילדים מהמים, זה אזור מסוכן. הוא התחיל להתווכח איתי ואז סיפרתי לו את הסיפור האישי שלי. הוא התסכל עליי והוציא את הילדים מהמים".

דוידסון המשיך ואמר: "אבל הוא לא יכול ללכת לאזור המוכרז כי מעורב שם. הוא רוצה לברוח, הסברתי לו לאן הוא יכול ללכת. זו בעיה אין מספיק חופים נפרדים וכשאנשים אין להם מקום הם הולכים לצדדים ושם האזורים שמתים האנשים".

הדברים נאמרו בדיון שעורך היום יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר בנושא מכת הטביעות בחופי הים.

לפי דו"ח של הממ"מ שנכתב לבקשתו טביעות למוות התרחשו בעיקר בשעות שבהן אין שירותי הצלה או בחופים לא מוכרזים בהם אין שירותי הצלה.

רוב רצועות החוף בישראל אסורות לרחצה. בישראל 156 חופים מותרים לרחצה המשתרכים על פני 21 ק"מ, לעומת 158 חופים אסורים לרחצה המשתרעים על פני 170 ק"מ. רק 16 חופים הם חופים נפרדים.

ועדת הפנים יעקב אשר חוף נפרד טביעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד