כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בתום חילופי אש | תיעוד

נעצר המחבל שביצע את פיגוע הירי סמוך לתקוע

המחבל נעצר בבית לחם, לאחר חילופי אש וכיתור מסגד במקום | בבית החולים עדיין מאושפזים האב ובנותיו שנפצעו בפיגוע | גלנט: "כפי שהוכחנו היום, כך נוכיח בכל פעם שנדרש - כל מעגל טרור יסגר, כל מחבל ישלם מחיר כבד"  

נעצר המחבל שביצע את פיגוע הירי סמוך לתקוע
חיילי צה"ל פועלים ביו"ש צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

כוחות צה"ל לכדו בצהריים (ראשון) את המחבל שביצע את פיגוע הירי סמוך לצומת תקוע שבגוש עציון. מוקדם יותר דווח על חילופי ירי עם חמושים וכיתור מסגד בבית לחם. בתיעודים שפרסמו הפלסטינים נראו לוחמים מוציאים מהמסגד מספר חשודים ועוצרים אותם לחקירה.

בפיגוע בגוש עציון נפצע באורח קשה אלראי קאפח, בן 35, מהיישוב נוקדים. שתי בנותיו, רחל ואביגיל בנות 9 ו-14 שהיו עמו ברכב, נפצעו באורח קל.

דובר צה"ל מסר כי "לוחמי צה"ל ומג"ב עצרו בהכוונת שב"כ ואמ"ן את המחבל החשוד בביצוע פיגוע הירי בצומת תקוע. "לוחמי דובדבן וחטיבת עציון בהכוונה מודיעינית מדויקת של שב"כ ואמ"ן, עצרו בעיר בית לחם שבמרחב חטיבת עציון לפני זמן קצר את המחבל החשוד בביצוע פיגוע הירי בצומת תקוע מוקדם יותר היום, בו נפצעו שלושה אזרחים", נאמר בהודעה משותפת לצה"ל ולשב"כ.

הלוחמים עצרו שני חשודים נוספים והחרימו את רכב המחבל ובו נשק מסוג M-16. במהלך הפעילות התקיימו הפרות סדר במרחב, הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.


כלי הנשק ורכב המחבל

שר הביטחון יואב גלנט בירך את הלוחמים על מעצר המחבל. "מברך את כוחות צה״ל, מג״ב ושב״כ שעצרו לפני זמן קצר את המחבל שביצע הבוקר את פיגוע הירי בתקוע", כתב גלנט.

"כפי שהוכחנו היום, כך נוכיח בכל פעם שנדרש - כל מעגל טרור יסגר, כל מחבל ישלם מחיר כבד. ‏שולח איחולי החלמה מהירה ובריאות שלמה לאלראי קפאח ולבנותיו שנפצעו בפיגוע".

פיגוע מחבל תקוע בית לחם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד