כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"שלף סכין והתקרב לדקור אותי"

הרצח המזעזע ביום שישי; זו גרסת האב היורה

בצהריי יום שישי נורה צעיר למוות בידי אביו החורג במודיעין. בחקירתו במשטרה טען האב להגנה עצמית לאחר שהבן שלף סכין והתקרב אליו, כאשר ימים ספורים קודם לכן הגיש תלונה במשטרה על איומים מצד הבן ממנו ביקש להיפרד ולעבור להתגורר בארה"ב

הרצח המזעזע ביום שישי; זו גרסת האב היורה
זירת הרצח במודיעין צילום: Jonathan Shaul/Flash90

האב החשוד ברצח בנו המאומץ ביום שישי האחרון הגיש תלונה במשטרה על איומים מצד הבן תשעה ימים קודם לכן. כך פורסם לראשונה ב'כאן 11'. לדברי האב, שי בלום ממכבים, הוא הגיש את התלונה לאחר שהסביר לבנו כי הוא ורעייתו מתכננים לבטל את האפוטרופסות שלהם עליו וצפויים לעבור להתגורר בארצות הברית.

על פי החשד, הבן איים עליו ואמר לו "אסגור איתך חשבון". זמן קצר לאחר מכן עזב הבן את ההוסטל שבו התגורר ונעלם למשך שבוע. ביום שישי, יום הרצח, הוא אותר בדרך לאילת כשהוא תשוש אחרי שנתקע בדרך. המשטרה היא זו שהביאה אותו לבית הוריו, זמן קצר לפני הרצח.

לפי הפרסום של הדס גרינברג, בחקירתו מסר האב את הגרסה הבאה: "הלכתי עם הבן לחורשה מאחורי הבית כדי להרגיע אותו. אמרתי לו שהוא לא חייב להישאר בבית אם הוא לא רוצה. נתתי לו 400 שקלים לנסוע לאילת או לאן שירצה וביקשתי שייקח את התרופות שלו כדי שלא יסתבך. הוא אמר לי שהוא לא רוצה עוד שיחות כאלה ושהוא יעשה מה שהוא רוצה, ואז שלף סכין והתקרב לדקור אותי. שלפתי אקדח ויריתי בו. הוא המשיך להתקדם לעברי אז המשכתי לירות עד שנפל". למרות גרסתו, הסעיף שמייחסים לו הוא רצח בנסיבות מחמירות לאחר תכנון.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "החשוד ברצח התלונן במשטרה וטען כי המנוח מסוכן לסביבה ובעיקר לנשים. התלונה נבחנה באופן מעמיק ולא נמצא כי יש באמור משום איום".

מודיעין חקירה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד