כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מענה אמיתי

בשורה אדירה לבוגרי ישיבה שמלאו להם 30

מכינת 30+ של קמפוס שטראוס תפתח בעז"ה בקרוב עם 90% מימון, זו ההזדמנות שלך לנצל את ההטבה הייחודית בשווי 4,500 ₪ ולהגיע בדרך הקצרה והיעילה ביותר בשבילך לתואר ראשון מבוקש בשוק העבודה

בשורה אדירה לבוגרי ישיבה שמלאו להם 30
אקדמיה לחרדים. אילוסטרציה צילום: freepik

בוגר ישיבה, יצאת לשוק העבודה ואתה שואף לעבודה עם משכורת ראויה, עבודה מספקת וסביבת עבודה נוחה? אם עברת את גיל 30, זה יכול להיות גם משתלם במיוחד! בוא לעשות תואר ראשון איכותי ויוקרתי בקמפוס שטראוס, בדרך הקצרה והיעילה ביותר, עם מלגות וסיוע שיהפכו את המסע לקל יותר.

תלמידים מעל גיל 30 הזכאים להשתתף במסלול ב'קמפוס שטראוס', יצטרפו למכינה מקוצרת של ארבעה חודשים בלבד במקום שנה, ובמימון של 90%! העלות לתלמיד היא 500 ₪ בלבד לכל תקופת המכינה במקום 5,000 ₪. הבוגרים יקבלו תעודת מכינה של המכללה האקדמית הדסה, הנחשבת למכינה קדם אקדמית יוקרתית בגלל שיטת הלימוד ואיכות סגל המרצים. התעודה קבילה ברוב המוסדות ללימודים גבוהים בארץ.

שלב המכינה הוא צעד הכרחי בדרך אל התואר שיפתח לך דלתות במציאת פרנסה מכובדת. לעיתים בימים הראשונים נדמה לסטודנטים שזה מסע בלתי אפשרי וחסר סיכוי, אך תוך מספר ימים בקמפוס הם מבינים שהמסלול לא נועד רק ל'מיטיבי לכת', אלא גם לסטודנטים בעלי משפחה ומסיימים אותו בהצלחה. לאלו הזקוקים לסיוע יש שיעורים פרטניים בתחומים בהם הם מתקשים.

לחצו כאן למידע נוסף והרשמה>>>

'קמפוס שטראוס' הינו המסגרת החרדית הראשונה הנותנת מענה אמיתי לסטודנט החרדי.

בקמפוס שטראוס מקפידים על רמה מקצועית ולימודית גבוהה, עם תואר יוקרתי מטעם המכללה האקדמית הדסה, במטרה להעניק פרנסה בהתאם לדרישות השוק. יחד עם זאת הנהלת הקמפוס מקפידה על שימור האווירה החרדית האותנטית, מנגישה את התוכן ורגישה לדרישות התלמיד החרדי. לכן גם בעלי משפחות יכולים להשתלב בלימודים ביתר קלות בזכות השעות המותאמות, שכר הלימוד המוזל, ומערך המלגות הרחב המאפשר להגיע ליותר מ- 100% מימון לימודים.

בוגרי מסלול מכינת 30+ יוכלו ללמוד בקמפוס שטראוס תואר ראשון ב'ניהול' עם התמחות ב'מערכות מידע' או תואר ראשון ב'עבודה סוציאלית', שני תחומים אלו הינם בעלי דרישה גדולה בשוק התעסוקה ובוגרי המסלולים מבוקשים במיוחד.

מרכז הכוון וייעוץ תעסוקתי בקמפוס מעניק ליווי לסטודנטים ולבוגרים עד למציאת עבודה, שלב ההשמה מתחיל תוך כדי תקופת הלימודים. החל משנה א’ המרכז מסייע בהשמת סטודנטים במשרות כדי שיוכלו להתפרנס כבר במהלך הלימודים.

עדיין לא מאוחר

לפני שיסגרו הרשימות. אם אתה מעל גיל 30, נותרו מקומות אחרונים למחזור הקרוב של מכינת 30+, אל תפספס את ההזדמנות להרוויח 4,500 ₪. בימים אלו הזכאים עדיין יכולים לקבל את מלגת ה-90% ולהצטרף אל מסלול הלימודים בדרך אל תואר מבוקש בלי לשבור קופות חיסכון ומבלי לוותר על הערכים והאווירה החרדית.

אקדמיה לחרדים מכינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד