כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"עובדים על זה"

סמוטריץ ל'בחדרי': "חוק הגיוס יעבור בתחילת מושב החורף הקרוב"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' השיב היום בישיבת הסיעה לשאלת "בחדרי חרדים" והבטיח כי חוק הגיוס יעבור בתחילת מושב החורף. "אנחנו עובדים על זה, ובעזרת ה' בתחילת המושב הבא החוק הזה יובא", אמר

סמוטריץ ל'בחדרי': "חוק הגיוס יעבור בתחילת מושב החורף הקרוב"
שר האוצר סמוטריץ' צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית היום התייחס שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לחוק הגיוס, במענה לשאלת "בחדרי", והבטיח כי הוא יעבור במושב החורף.

"בעזרת ה' בתחילת המושב הבא. הדברים הם לא סודות. הבאנו החלטת ממשלה. אנחנו נשמר את המצב כפי שהוא... אף אחד לא יגוייס בכפייה וגם אף אחד לא יברח מהישיבה בזמן הזה. אנחנו עובדים על זה, ובעזרת ה' בתחילת המושב הבא החוק הזה יועבר", כך אמר שר האוצר.

סמוטריץ' אמר בהצהרה שנשא בכנסת: "השבוע בע"ה ועדת החוקה בראשותו של חבר הכנסת שמחה רוטמן תסיים את העבודה על חוק עילת הסבירות. ראשית אני רוצה להודות לחברי חבר הכנסת רוטמן על עבודה מקצועית, אחראית, מכילה ומכבדת".


עוד הוסיף: "מתווה הסבירות שהציע בעבר שופט בית המשפט העליון נועם סולברג הוא המתווה שאנחנו מקדמים. אני רוצה להזכיר שבעבר חבר הכנסת סער תמך בצמצום עילת הסבירות, לפיד תמך אפילו אהרן ברק תמך בכך. אנחנו נמצאים בשיאו של טרלול מוחלט של מובילי מחאה שגוררים אחריהם את האופוזיציה שבאופי החלש של ראשיה לא מסוגלים לגדל עמוד שדרה ולנהוג כאופוזיציה אחראית. במקום אופוזיציה לממשלה הם נוהגים כאופוזיציה למדינה".

"אני רואה את השיח סביב סרבנות. מעבר לכך שמדובר לרוב באנשים שסיימו שירות מילואים לפני זמן רב ואין משמעות לסרבנות הפוליטית שלהם, אני חושב שהשיח סביב הסרבנות הוא שיח פסול ומסוכן. אני רוצה לברך את בני גנץ על הצטרפותו לקריאה נגד הסרבנות הפוליטית. הרוב הישראלי הממלכתי מתנגד מכל וכל לגילויי סרבנות. עם זאת, אני מצר על התעקשותו של יאיר לפיד יחד עם מנסור עבאס, אחמד טיבי ואיימן עודה שמוכנים בכל מחיר לפרק את החברה הישראלית ביודעין ולרמוס כל סממן של סולידריות ושל ממלכתיות", כך דבריו.

בצלאל סמוטריץ חוק הגיוס מושב החורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד