כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נערכים להצבעה

בקואליציה מוודאים עם הח"כים המתנדנדים: הצביעו בעד חוק עילת הסבירות

בקואליציה עורכים שיחות עם חברי כנסת "מתנדנדים" לקראת ההצבעה על צמצום עילת הסבירות בשבוע הבא | נתניהו בשיחות סגורות: למרות השיחה מביידן, ממשיכים בחקיקה

אופיר כץ ויריב לוין במליאה
אופיר כץ ויריב לוין במליאה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לקראת ההצבעה: בקואליציה עורכים שיחות עם חברי כנסת שעלולים להיעדר או להצביע נגד צמצום עילת הסבירות, ומוודאים איתם שלא יעשו זאת - כך דווח ב'כאן 11'.

יחד עם זאת, נתניהו אמר בישיבת ראשי המפלגות כי החקיקה תימשך, חרף השיחה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ולמרות איומי השביתה של המשק ושל הסתדרות הרופאים.

היום קיימו ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שיחה. ראש הממשלה נתניהו עדכן את נשיא ארה"ב בנוגע לחוק שיתקבל בשבוע הבא בכנסת (עילת הסבירות) ועל כוונתו לנסות לגבש במהלך פגרת הקיץ הסכמה ציבורית רחבה לגבי יתרת התהליך.

אתמול נודע כי הקואליציה מתכוונת לכנס באופן חריג את מליאת הכנסת ביום ראשון בשעה 10:00 כדי לאשר את הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה שניה ושלישית.

יצוין כי מדובר ביום שבו המליאה בדרך כלל לא פעילה ולא מתקדמת אז חקיקה, אך בקואליציה מעריכים כי הדיון וההצבעה עשויים להימשך שעות ארוכות, ועל מנת למנוע מצב שבו לא יישאר זמן לסיום חקיקה של עוד הצעות לקראת פגרת הכנסת בסוף החודש, היא מקדמת לתחילת השבוע את כינוס המליאה.

הרפורמה המשפטית עילת הסבירות ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד