ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

שבוע מסקרן בוול סטריט נפתח בעליות שערים

לרגל עונת הדו"חות הפיננסיים שצפויה להתגבר השבוע, הבורסה האמריקאית נפתחה עם עליות שערים | ציפייה לקראת נתוני האינפלציה בגוש היורו שיפורסמו ביום רביעי

שבוע מסקרן בוול סטריט נפתח בעליות שערים
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

המסחר בוול סטריט מתנהל בעליות שערים, לאחר פרסום נתונים מאכזבים של כלכלת סין ולקראת שבוע עמוס בדו"חות כספיים.

מוקדם יותר היום המסחר בבורסות באירופה נסגר עם ירידות שערים, זאת בעקבות הצמיחה המאכזבת שפורסמה של כלכלת סין. בהתאם לכך, הבורסה בלונדון ירדה ב-0.4%, הבורסה בפרנקפורט ירדה ב-0.2%, גם בפריז, הבורסה איבדה 1.1%. בניגוד למגמה זו, היורו התחזק ב-0.1% מול הדולר לרמה של 1.124 דולר ליורו.

ביום רביעי צפויים להתפרסם נתוני האינפלציה בבריטניה ובאירופה. לפי התחזיות של הכלכלנים מדד המחירים בבריטניה לחודש יוני יעמוד על 8.2% בחישוב שנתי, זאת למול עלייה של 8.7% בחודש מאי. לפי התחזיות אודות האינפלציה בגוש היורו, מדד המחירים לחודש יוני יעמוד על 5.5% בחישוב שנתי, לאחר נתון של 6.1% במאי.

עונת הדו"חות של הרבעון השני מתגברת השבוע ובמהלכו צפויים להתפרסם  הדו"חות של הבנקים הגדולים כמו 'בנק אוף אמריקה', 'מורגן סטנלי' ו'גולדמן סאקס', וכן חברות טכנולוגיה כמו 'טסלה' ו'נטפליקס' .  בינתיים הצפי הוא לדוחות פושרים אשר צפויים לבשר על רווחים נמוכים יותר מאשר הרבעון המקביל בשנה שעברה.

מסחר פקודת מסחר מסחר רציף ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד