כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"שקר" ו"שפלות"

הבית הלבן מגנה בתוקף את הקונספירציה האנטישמית של קורונה

הבית הלבן בגינוי חריף לתיאוריית קונספירציה אנטישמית של איש המפלגה הדמוקרטית. רוברט קנדי ​​הפוליטיקאי אמר כי הנגיף "נועד לתקוף קווקזים ושחורים". בהמשך הוסיף כי "האנשים החסינים ביותר הם יהודים אשכנזים וסינים"

הבית הלבן מגנה בתוקף את הקונספירציה האנטישמית של קורונה
וירוס הקורונה צילום: Pixabay

מזכירת העיתונות של הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, גינתה בחריפות תיאוריית קונספירציה שהעל הפוליטיקאי רוברט קנדי ​​ג'וניור לפיה נגיף הקורונה תוכנן כך שלא יפגע ביהודים אשכנזים וסינים, וכינתה את דבריו של המועמד הדמוקרטי "שקר" ו"שפלות".

"הטענות שהועלו על הקורונה הן שקריות", אמרה במהלך מסיבת עיתונאים, "זה שפל, והן מסכנות את אחינו האמריקאים".

כזכור רוברט קנדי איש המפלגה הדמוקרטית אמר כי הנגיף תקף קווקזים ושחורים. הוא טען כי "האנשים שהכי חסינים הם יהודים אשכנזים וסינים". קנדי הזהיר מפני נשק ביולוגי חמור יותר שנמצא בצנרת עם "שיעור תמותה של 50% מזיהומים".

"אנחנו כן יודעים שהסינים מוציאים מאות מיליוני דולרים בפיתוח נשק ביולוגי אתני ואנחנו מפתחים נשק ביולוגי אתני", טען. "הם אוספים DNA רוסי. הם אוספים DNA סיני כדי שיוכלו למקד אנשים לפי גזע".

קנדי ידוע ​​כמפיץ תיאוריות קונספירציה, כמו הטענה שחיסונים גורמים למחלות כמו אוטיזם בילדים. במהלך עצרת נגד חיסונים בשנה שעברה, הוא אמר שאנשים פחות חופשיים בארה"ב מאשר אנה פרנק הייתה תחת השלטון הנאצי, לאחר גינויים נרחבים הוא התנצל על דבריו.

קנדי הגן על דבריו בטוויטר לאחר ביקורת קשה על דבריו, הוא התעקש שהוא רק פרסם מחקרים של אחרים, והכחיש שהוא אמר שהנגיף נעשה כדי "לעקוף את היהודים". אבל לאחר שהסרטון הופיע, דבריו עוררו גינוי ברחבי המפלגה הדמוקרטית ואפילו מבני משפחתו שלו.

"אני מגנה בחריפות את האמירות המבישות והבלתי נכונות של אחי בשבוע שעבר על כך שקורונה תוכנן למטרות אתניות", כתבה אחותו של קנדי, קרי, בטוויטר.

 

קורונה אנטישמיות בארה"ב קונספירציה הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד