ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
עוד חיסול מסתורי

'בובה' של פוטין נמצא מת מדקירות או ירי

אולג חורז'אן, בן 47, נמצא מת על ידי אשתו בטרנסניסטריה חבל ארץ רוסי בתוך מולדובה. הקורבן היה מנהיג המפלגה הקומוניסטית באזור והיה ידוע בתור 'פרו מוסקבה'

'בובה' של פוטין נמצא מת מדקירות או ירי
pixabay

חקירת רצח נפתחה לאחר שפוליטיקאי פרו רוסיה 'בובה' של הנשיא ולדימיר פוטין נמצא מת בחבל טרנסניסטריה במולדובה, אזור תחת שלטון רוסי, הגובל באוקראינה. הרצח הגיע בהמשך לסדרת חיסולים מסתוריים שאירעו לבכירים ברוסיה מאז פלשה רוסיה לאוקראינה.

אולג חורז'אן, בן 47, נמצא עם דקירות רבות על ידי אשתו, דיווחים אחרים טענו כי הוא מת מיריות. חורז'אן, מנהיג המפלגה הקומוניסטית בטרנסניסטריה, יכול היה להפוך למנהיג האזור אם פוטין היה פולש למולדובה.

אולג חורז'אן: צילום מחלקת העיתונות של המפלגה הקומוניסטית

הרצח התרחש אמש (שני), בסביבות השעה 11:30 בבוקר, אז התקבלה במשטרה הודעה כי גופתו של חורז'אן נמצאה עם סימני מוות אלים במקום המגורים בבית פרטי בכפר סוקלייה.

חורז'אן היה פרו-רוסי נלהב וחזר לפוליטיקה בתמיכתה של מוסקבה לאחר שהורשע ונידון לארבע שנות מאסר בגין אלימות נגד פקיד ממשלתי. הוא שוחרר לפני שמונה חודשים והיה ידוע בתור 'פרוקסי מוסקבה'.

הוא התעקש שהאזור שנמצא בשלטון עצמי מאז סוף ימי ברית המועצות ישרוד "רק הודות לעזרתה של רוסיה". על פי הדיווחים ברוסיה, אשתו של חורז'אן מצאה את גופתו ליד כספת שהושארה פתוחה באחד מחדרי ביתו. הכספת הייתה ריקה. "הם פתחו את הכספת כדי שייראה כאילו הרצח בוצע לשם שוד? זה אבסורד" אמרה.

מולדובה, המדינה הענייה ביותר באירופה, האשימה את רוסיה בבחישה בחבל טרנסניסטריה במטרה לערער את היציבות במדינה. אנליסטים מאמינים שפוטין רוצה לפלוש למולדובה, מדינה שהיתה חלק מברית המועצות הישנה, ​​בעודו שואף לבנות אימפריה חדשה.

מלחמת אוקראינה רוסיה מולדובה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד