י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשלבי התהוות

המתחרה של ירכא? מיזם לא שגרתי בעכו

״אין היום מחיר כזה לקרקע עם תב״ע מאושרת!״: חברת בריטניה-ישראל מציעה כעת לציבור השקעה בחנויות ושטחי מסחר במרכז שיצעיד את עכו קדימה – החל מ- ₪115,000 בלבד כולל מע״מ!

המתחרה של ירכא? מיזם לא שגרתי בעכו
הדמיית המרכז בעכו צילום: יח"צ

זו כבר עובדה: בשנים האחרונות עכו חווה תנופה אדירה בכל התחומים כאשר תחום הנדל״ן הוא הדובדבן שבקצפת. עוד בשנת 2017 חתמה העירייה הסכם גג עם משרד הבינוי והשיכון, משרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל, הכולל פיתוח אינטנסיבי לאורך הצירים הראשיים של העיר ובנייתם של עשרות אלפי יחידות דיור, חנויות, מסחר ותעסוקה על מנת להמשיך במגמת ההתפתחות של העיר שרק הולכת וגדלה ואכן כך קורה – בחודשים האחרונים חלה עלייה משמעותית של יותר מ-10% בביקושים להשקעה בעיר בקרב משקיעים ויזמים מהארץ ומחו”ל. ״הביקוש רק הולך וגובר על ההיצע בכל הנוגע לחנויות ושטחי מסחר בעיר ובסביבה, וזה רק הופך את ההשקעה הזו לאטרקטיבית עוד יותר עם פוטנציאל רווח מטורף – מדובר פה במחיר שאנשים משלמים היום על קרקע חקלאית בלי אישורים בכלל ועם צפי להפשרה לעוד שנים קדימה. כאן הם מקבלים קרקע עם תב״ע מאושרת לחנויות ומסחר בפרויקט הבא של עכו אשר ייתן מענה לצפון כולו- אין היום מחירים כאלה עם פוטנציאל רווח למימוש בפרק זמן קצר!״ מספרים לנו בחברת בריטניה-ישראל העומדת מאחורי התוכנית.

בתכנון ועיצוב מילוסבסקי אדריכלים – מהמובילים בארץ

כפי שכבר אמרנו וחשוב לציין שוב: קיימת תב״ע מאושרת לחנויות ומסחר ומאחורי תכנון הפרויקט עומד אחד ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ – ״מילוסבסקי אדריכלים״, אשר תכנן מאות פרויקטים בישראל ובעולם, כמו: תחנות הרכבת בתל-אביב, בית הלוחם, בית ישראל-קנדה, מגדלי יו, מגדל ספיר, מגדל משה אביב ועוד.

למידע נוסף, השאירו פרטים ליצירת קשר>>>


פרויקט שיצעיד את עכו קדימה • יח"צ

באזור נגיש ואסטרטגי הנמצא בשלבי התהוות

״נגישות המתחם הופכת את התוכנית לאטרקטיבית במיוחד – בשכונת שערי עכו –  שכונה חדשה הנמצאת כעת בשלבי התהוות ומתוכננת במזרח העיר, שכונה שעל פי כל התחזיות תהפוך להיות אחת מהשכונות המבוקשות ביותר באזור כולו וכמובן שהתושבים יצטרכו מקומות תעסוקה ומסחר, לשם כך נועד הפרויקט״, מספרים לנו בביטניה ישראל כי ״הפרויקט נמצא בסמוך לצירי תנועה ראשיים כגון כביש 4 למגיעים מצפון ומדרום, כביש 85 מכיוון מזרח ותחנת הרכבת של העיר, בקרבה לשדרה המרכזית וליד שטחי מגורים והפארק המרכזי כך שמבחינת נגישות מדובר באזור נגיש במיוחד מכל הבחינות, הן לתחבורה ציבורית והן לתחבורה הפרטית – המיקום האסטרטגי רק מוסיף לגודל הפוטנציאל העצום של התוכנית״.

ההחלטה בידיים של המשקיע – עסקה עם וודאות ובטחון!

בחברת בריטניה-ישראל, חוזרים ומדגישים את העובדה הזו: ״חשוב לנו שהמשקיעים בתוכנית יבינו שההחלטה היא בידיים שלהם, כל אחד יכול לבחור האם הוא רוצה לממש את הרווחים בשלב שלפני תחילת הבנייה או שהוא רוצה להמשיך לשלב הבנייה ולהגיע לחנויות מוכנות עבור השכרה אשר יכניסו לו הכנסה פסיבית קבועה ותשואה גבוהה במיוחד – כך או כך זו עסקה עם מינימום  סיכון״.

בחברת בריטניה-ישראל מסכמים: ״היום אנשים משלמים מחירים כאלה על קרקע חקלאית שצפויה לקבל אישורים במקרה הטוב בתוך עשור, אם לא יותר, לעומת זאת כאן המשקיעים מקבלים במחיר של החל מ- ₪115,000 בלבד יחידת קרקע עם תב״ע מאושרת לחנויות, מסחר ותעסוקה עם פוטנציאל רווח עצום למימוש בפרק זמן קצר, אם יש זמן נכון להצטרף לתוכנית – זה הזמן!״

עכו שיווק קרקעות רכישת קרקעות מכירת קרקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד